Er is een groot verschil tussen heel veel en onbeperkt. Onbeperkt is vrijheid en geen zorgen. 1 miljoen euro is leuk maar een onbeperkt aantal euros is nog veel leuker.
Onbeperkt is zoals mijn Ziggo thuisabbonement. Onbeperkt is dat je niet weet niet hoeveel je verbruikt en je het ook niet hoeft te weten of in de gaten te houden. Laatst wilde ik een pc spel downloaden en de locatie waar ik zat had slechte wifi. Het spel was 35 gigabyte en ik had op dat moment nog een pakket van 40. Ik heb het uiteindelijk toch maar gedaan want ik wilde het spel graag spelen maar moest de rest van de maand dus hamsteren met mijn data.
Onbeperkt is dat dit geen probleem meer is, als je films of games wil downloaden kan dit ook gewoon overal.
Ik ben uiteindelijk toch maar voor Vodafone gegaan om 1 reden. Ik werk veel in het buitenland en ik ben er achter gekomen dat er bij Tmobile een addertje onder het gras zit, ze bieden namelijk alleen in Nederland onbeperkt aan, in het buiteland is er maar 15 gigabyte download mogelijk. Dus ben voor het 80 gigabyte abbonement gegaan.
Echter met de komst van cloud gaming bijvoorbeeld zal ook zo'n hoeveelheid snel te weinig zijn.