Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,238Oplossingen
  • 1,677Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Goodbye 2018, Welcome 2019 Alleen-lezen Onopgelost

Nog eventjes en 2018 is voorbij. We hopen dat jullie een schitterend jaar hebben gehad vol met liefde, plezier en veel gelikte topics en reacties:wink: We kijken graag even samen met je terug naar het...

Sharon door Oud Community Moderator
  • 3523 Topics
  • 215 Oplossingen
  • 441 Likes

klachten behandeling Alleen-lezen Onopgelost

wanneer wordt mijn klacht eindelijk behandeldincidentnummer 181207-001168

activatiemail blijft weg Alleen-lezen Opgelost

Sinds vandaag klant bij Vodafone (overstap vanaf KPN) en wil graag een my vodafone account aanmaken.nummer ingevoerd, sms gehad, code ingevoerd, account aanmaken gaat prima maar dan de activatiemail d...

Garantie Alleen-lezen Opgelost

Hoi heb gisteren via marktplaats een iPhone xs max gekocht en kreeg als garantie bewijs een pakbon mee met daarop gegevens van de telefoon maar verder geen naam of iets. Is dat een waardig garantiebew...

stage in het buitenland Alleen-lezen Opgelost

hoi! Ik wil graag een nieuw abonnement afsluiten met een telefoon, maar in september ga ik een halfjaar naar Nieuw Zeeland voor stage. Het is waarschijnlijk goedkoper om daar dan een prepaid sim kaart...

Vraagje over de gewonnen fiets Alleen-lezen Opgelost

Goededag even een vraagje over de fiets die ik gewonnen zou hebben,ik ben in augustus gebeld door vodafone over dat ik een fiets heb gewoon en doordat ik mb's heb gedoneerd maar tot op de dag van nu h...

☃Fijne Kerstdagen? en natuurlijk een Knallend Uiteinde! ? Alleen-lezen Onopgelost

Aan iedereen die deze Community bezoekt, en of het nu is om iets te schrijven of gewoon om te lezen, wil ik graag :snowman2:Fijne Kerstdagen:santa: en natuurlijk een Knallend Uiteinde wensen! :champag...

Energieboy door Super Expert
  • 10563 Topics
  • 3280 Oplossingen
  • 2527 Likes

Fantastic Friday - Vodafone YOU Alleen-lezen Opgelost

Ken jij deze claims al? ( als Vodafone YOU gebruiker)Claim a.s. vrijdag één van deze deals, of claim ze allemaalElke week nieuwe dikke deals die voor je klaar staan. Dat wil jij toch ook?Klik op topic...

Energieboy door Super Expert
  • 10563 Topics
  • 3280 Oplossingen
  • 2527 Likes

gesprek beëindigd apple iPhone Alleen-lezen Opgelost

Bij bellen gaat mijn telefoon gelijk over in "gesprek beëindigd" terwijl hij nog niet eens is over gegaan. Telefoon is een 4S (oke wat ouder dus) maar deed het tot voor kort wel gewoon. Software is up...

Martin D door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Automatisch afschrijving Alleen-lezen Opgelost

Zou graag willen weten waarom er vanaf oktober tot de maand december er elke keer €15,28 is afgeschreven aan abonnementskosten ipv €15,00.

Ayra door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Extra simkaart Alleen-lezen Opgelost

Kan ik een extra simkaart ontvangen voor mijn smartphone met Privégegevens verwijderd door moderatorDus 2 dezelfde simkaarten met één nummer voor 2 telefoons.

Oudere rekeningen opvragen Alleen-lezen Opgelost

Ik zou graag de facturen van 2016 hebben.

Liever door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Tarieven vs onbekend Alleen-lezen Opgelost

Ik ben in de VS. Volgens een bericht van Vodafone "Bellen kost p/min, gebeld worden p/min en een sms versturen ."Oftewel geen informatie, er gaat iets mis in het systeem. Kijk ik op u site dan is die ...

TheJasper door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Waar kan ik mijn abonnement bevriezen? Alleen-lezen Opgelost

Ik wil mijn abonnement voor 3 maanden bevriezen vanaf nu C. **** ****** *******. Geboortedatum ******* Ik ben nu in india

Soemin11 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitleg verhoging abonnementskosten Alleen-lezen Opgelost

In September ontving ik op mijn maandrekening het bericht dat mijn abonnementskosten vanaf Oktober met maximaal 1.39% geindexeerd zouden kunnen worden.Mijn abonnementskosten waren 30.01 euro per maand...

rgpeters door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gratis mb Alleen-lezen Onopgelost

Hoi 3 december is mijn nieuwe abonnement ingegaan met gratis 1gb. Die staat nog steeds niet bij mijn tegoed

Friends & Family abonnement met voucher Alleen-lezen Opgelost

Geachte heer/mevrouwIk heb vorige week vrijdag mijn nieuwe telefoon gekregen en daar zou ik een voucher bij krijgen t.w.v. €50,00.Ik heb vorige week zaterdag gebeld en ze zei dat ik die binnen een paa...

Vibhuti door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Anoniem gebeld worden door Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Afgelopen 5 dagen ben ik 2 a 3 keer per dag anoniem gebeld. Ik was in het buitenland en heb dus niet opgenomen. Door het tijdsverschil ben ik dagelijks midden in de nacht gebeld, Hierdoor werd ik wakk...

18-12-2018 – (Opgelost) Nummerbehoud is op dit moment niet mogelijk Alleen-lezen Onopgelost

Op dit moment is het niet mogelijk verzoeken m.b.t. nummerbehoud te verwerken. Dit betreft zowel uitgaande als inkomende porteringen. Voor onze collega's van de klantenservice zijn deze verzoeken ook ...

Vodafone Info door Community Developer
  • 316 Topics
  • 27 Oplossingen
  • 218 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen