Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,741Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Klant z'n gegevens staan in dit bericht.Lijkt me niet handig, zeker niet voor phishing :). (zie plaatje)TopicGeplaatst door: Cor-

Nummerbehoud code Alleen-lezen Opgelost

Sinds 2 weken heb ik mijn abonnement aangepast naar Red Together en mijn dochter’;s telefoonnummer toegevoegd aan het abonnement. Zij heeft een prepaid, en nummerbehoud was geen probleem volgens Vodaf...

Verlenging Alleen-lezen Opgelost

Hoi alle mijn contract loopt nog tot feb 2020 heb de abon vorig jaar afgesloten met een contract waarbij terug betaling lening 24 maanden en abon internet nu heb ik de telefoon vervroed afgrlost dus a...

Google VS Huawei Alleen-lezen Opgelost

De media bericht dat Google de samenwerking opzegt cq beperkt. Dat zal gevolgen hebben voor het updaten van de Huawei Android telefoons en bepaalde apps. Als dit bericht een feit blijkt te zijn is mij...

De regels voor het Prepaid board! Alleen-lezen Onopgelost

Welkom in het Vodafone diensten – Prepaid gedeelte.Om te zorgen voor een goede gang van zaken gelden in elke categorie de algemene huisregels. Het is belangrijk om deze te lezen voordat je een nieuw t...

MB doneren lukt niet Alleen-lezen Opgelost

Na de laatste update van de My Vodafone app, waarin de Johan Cruyff foundation voor donatie is toegevoegd, kan ik niet meer MB's doneren. Als ik kijk op het forum, dan is dit een bekend probleem. Wann...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen