Ellie2

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wanneer gaat mijn Sim only abonnement in?

Goede avond kunnen jullie mijn vertellen hoe lang het duurt voordat ik mijn Sim only abonnement kangebruiken heb hem op 26 april afgesloten maar nu is het 15 mei en nog niks gehoord
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
wesleytjhu

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Zo ver ik weet kan/moet je zelf je simkaart activeren. Dit kan door eventueel de simkaart met de telefoon op te starten of via deze link: https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-simkaart/simkaart.shtml

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Zoals je leest, hier kunnen alleen klanten je helpen en die kunnen niet in het systeem kijken wat er aan de hand is of wanneer je abonnement in gaat. Als je op 26 april deze hebt afgesloten dan zou je hem nu toch al kunnen gebruiken, SIM-kaart in je telefoon stoppen en gebruiken maar?!

Je kan het beste even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Die kunnen je prima vertellen wat er aan de hand is en wanneer je aangesloten bent. Als je al in je My Vodafone kan dan zou ik daar inloggen en chatten, lukt dit niet dan kan je ze ook bellen via het volgende nummer: 0800-0094 en toets 3 en darna 1. Ja kan ook via Twitter en/of Facebook een prive bericht sturen, daar kunnen ze je ook helpen.

Succes!
wesleytjhu

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Zo ver ik weet kan/moet je zelf je simkaart activeren. Dit kan door eventueel de simkaart met de telefoon op te starten of via deze link: https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-simkaart/simkaart.shtml
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Ellie2, is het inmiddels nog gelukt?
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Wanneer we geen reactie meer ontvangen, zal dit topic binnenkort gesloten worden.
Ellie2
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zou een mail krijg als ik hem kon gaan gebruiken maar die heb ik nog niet ontvangen nieuwe Sim kaart ligt al thuis en vanochtend nog geprobeerd maar die werk nog niet . Duurt wel lang zo vanaf 26april aangevraagd en nu nog niks
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Zou dan toch nog eens contact opnemen met de klantenservice.
Dit kan je doen door te bellen maar ook via je My Vodafone en dan chatten of via Twitter e/of Facebook via een privé berichtje. Dit duurt natuurlijk nu wel heel lang!!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic