Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,130Oplossingen
  • 1,521Discussies
  • 74.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

S7 loopt vast en herstart dan tig keer... Ben hier al 36 uur mee bezig. Alleen-lezen Onopgelost

Iemand een idee wat te doen?Mijn S7 herstart tig keren, hangt vast en laadt de apps van de SD-kaart niet goed.Hoe los ik dit op?De herstart truc Volume omlaagknop + startknop maakt het alleen maar erg...

Spriety door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Rekeningoverzicht Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil terug zien welk abonnement ik 2 jaar geleden afgesloten heb. Ik kan alleen van een jaar terug rekeningoverzichten zien op my vodafone. Hoe kan ikerachter komen welk abonnement ik had? Het is na...

TM door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Overige kosten rekening Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,In oktober heb ik mijn abonnement omgezet naar prepaid. Dit heb ik in september aangevraagd, een maand van tevoren wat de benodigde termijn is. Mijn abonnement was al verlopen dus ik hoefde hem ...

juliave door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuw abbonement werkt niet! Alleen-lezen Onopgelost

Mijn abbonement zou 19-11 ingegaan moeten zijn, maar mijn simkaart kan geen vodafone netwerk vinden. Via mijnvodafone activeren oid lukt ook niet omdat ik geen sms kan ontvangen en klantenservice bell...

Bolhuis82 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoe te registreren/starten met Wallet op Iphone 6s Alleen-lezen Onopgelost

- In de Vodafone winkel een Vodafone NFC Sim meegekregen om een wallet te kunnen gebruiken in combinatie met mijn Iphone 6s. - Smartpass geinstalleerd. En nu? Smartpass vraagt om een userid/telefoonnu...

Verbinding en storing Alleen-lezen Onopgelost

Hey Vodafone. Wanneer gaan jullie nou eens die storing oplossen? Heb nu al 2weken vrijwel geen internet ontvang geen WhatsApp tenzij de applicatie open en 5minuten wacht. Muziek die Ik stream wordt co...

marcieej door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Traag 4g Alleen-lezen Onopgelost

Sinds een paar weken is mijn 4g echt heel erg traag. Hij doet er gewoon 10 minuten minimaal over om een web pagina te openen. Ik hoop dat er een oplossing komt! Want dit is echt zwaar irritant.MvgValo...

Valozo1 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Foto's overzetten Alleen-lezen Opgelost

Bester ForumledenIk wilde vragen hoe ik foto's afbeeldingen kan overzetten van een Samsung naar een iPhone .Johnnyboy

johnnyboy door Gedreven Meedenker
  • 31 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

4G op Hybride Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb nog zo'n Hybride prepaid 'abo', omdat de beschikbare YOU bundels niet goed passen op mijn verbruik.Ik zie dat YOU echter standaard 4G heeft, mijn Hybride 3G:kan Vodafone dit op hun servers aanp...

Vronsky door Gedreven Ontdekker
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Rekeningoverzicht Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil terug zien welk abonnement ik 2 jaar geleden afgesloten heb. Ik kan alleen van een jaar terug rekeningoverzichten zien op my vodafone. Hoe kan ikerachter komen welk abonnement ik had? Het is na...

TM door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Google Pixel Alleen-lezen Onopgelost

Ik kan per december mijn abonnement verlengen, heb nu een Red-3 Super E met de new phone every year optie.Ik wil graag de Google Pixel, wordt die leverbaar via Vodafone zelf?

Zentuin door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

iPhone 5S blijft zoeken naar netwerk. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Sinds kort heb ik geen netwerk meer op mijn iPhone. Op de plaats waar normaal vodafone staat (linksboven) staat nu ''zoeken...''. Ik heb al heel veel geprobeerd (opnieuw aandoen, simkaart er op...

Kan niet gebeld worden Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb nieuwe abonnement met nummerbehoud die is gestart op 11 november en sinds 13nov kan ik niet meer gebeld worden, ik kan zelf wel bellen en internetten. Op de chat in de mobiele app kreeg ik advi...

marman981 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Smart Prime 7 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ben nog niet zo lang in het bezit van deze smartphone de Vodafone Smart Prime 7 ook bekend als VFD 600...Maar ik zag dat er een software update voor dit toestel was(Over de telefoon, Software u...

Steenuil door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

HTC 10 bloedheet Alleen-lezen Onopgelost

Ik gebruik een HTC 10 en het toestel wordt bloedheet bij gebruik. Je kan de metalen behuizing bijna niet vasthouden. Het toestel is al opgestuurd en teruggekomen, maar zonder resultaat.Alle updates zi...

FL2602 door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung s7 edge vaag na update Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,2 weken geleden heb ik een software update gedaan met mijn samsung galaxy s7 edge. ( 6.0.1)Sinds die tijd loopt mijn batterij super snel leeg.Ook wordt de telefoon 1x per dag heel erg warm en tr...

kolkie door Gedreven Meedenker
  • 22 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Extra kosten door doorverbindnummers Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/qykcd De politie waarschuwt voor bedrijven die je tegen betaling telefonisch doorverbinden met de politie. Zij brengen gedurende het gehele gesprek kosten in rekening, zelfs wanneer ...

Jackie door Oud Community Moderator
  • 686 Topics
  • 21 Oplossingen
  • 63 Likes

S7 Email blijft maar binnenkomen en word niet verwijderd Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb verschillende email account's in gebruik op mij s7, he't probleem wat ik nu heb is dat de email als ik deze verwijder uit het gecombineerden postvak ik. Na enkele minuten gewoon weer opnieuw bi...

Smoky door Gedreven Meedenker
  • 18 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

kan niet bellen of gebeld worden Alleen-lezen Onopgelost

kan niet bellen of gebeld wordenmensen krijgen gelijk voicemailzeer irritant

peterwajer door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
De iPhone 14 is gelanceerd. Voor welke iPhone ga jij voor de winkel liggen?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen