Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,271Oplossingen
  • 1,737Discussies
  • 79KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Aankondigingen
Update: De pre-order van de iPhone 15 is gestart! Klik hier voor alle informatie.

Alle topics

talk or text blox Alleen-lezen Opgelost

ik heb de talk or text blox aangeschaft maar telkens wanneer ik een sms naar het buitenland stuur gaat het van mijn beltegoed af ipv mijn blox

Bellen via Wifi instellen bij Samsung S7 Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een Samsung S7 maar kan nergens een functie vinden om bellen via wifi te activeren. Gebeurt dit automatisch of moet dit geactiveerd worden? Ik heb de allerlaatste software volgens het toestel.I...

Windows Mobile - app betalen via rekening provider Alleen-lezen Onopgelost

Ik kan geen gebruik maken van Carrier Billing als ik een app aanschaft in de Windows app store. Toelichting: Ik heb recent enkele Philips Hue lampen opgehangen, en die kan ik bedienen met een app op m...

Overgaan van Ziggo mobiel naar Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Heb nu een family enorm simonly abo bij Ziggo. Onbeperkt bellen, smsen en 9 GB data met 3 simkaarten per maand opzegbaar voor € 55,= Wat is nu het dichtbijzijnde simonly abo van Vodafone ? Volge...

Kan geen YOU sim bestellen via website Alleen-lezen Opgelost

Heb al 3 keer geprobeerd een gratis YOU simcard te bestellen via de website, maar krijg ten eerste geen bevestiging op de site zelf, ten tweede geen bevestigings email en ten derde geen simcard in de ...

RED is niet altijd even RED Alleen-lezen Onopgelost

Hallo lezer,Sinds jaren ben ik abonnee bij Vodafone en heb een Red abonnement. Dit is niet het duurste tegelijk zeker niet het goedkoopste abonnement.Nu had ik begrepen dat ik in Europa met mijn abonn...

Nieuwe abonnementen vanaf 21 november Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/yi5jzOp 21 november updaten we onze Red- en Black-abonnementen voor consumenten. Nieuwe en verlengende klanten kunnen vanaf vandaag de GB’s, minuten en sms’jes uit hun bundel zonder ...

Netwerk - noodoproepen Alleen-lezen Opgelost

De Vodafonesimkaart geeft aan dat ik alleen noodoproepen kan doen. DIt is zo bij meerdere telefoons. Ik heb een prepaidkaart. Ik heb de kaart al langere tijd, maar omdat ik tot nu toe alleen voor mijn...

Nieuw Abonnement niet mogelijk? Alleen-lezen Onopgelost

Geachte heer/mevrouw, Ik heb via Friends&Family een Red Essential voor 1 jaar afgesloten.Helaas is het contract foutief opgesteld voor jullie (verkeerde prijs + aansluitkosten), ik heb hierover gebeld...

onverklaarbare barst in scherm Samsung Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb net een maand de Samsung galaxy S7 edge en er zit een onverklaarbare barst aan de linker zijkant van het scherm van onder naar boven. Ik heb een hoesje en deze telefoon is nog geen ene keer gev...

Nummer behoud te vroeg aangevraagd Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb bij Vodafone abbonement afgesloten , maar door een misverstand met vorige provider (KPN) is het nummerbehoud te vroeg aangevraagd en afgewezen...ik heb reeds contact gehad met de klantenservice...

Te veel berekend op laatste faktuur, nooit eindfaktuur ontvangen Alleen-lezen Onopgelost

Per 24 februari is mijn abonnement opgezegd. Deze opzegging is op tijd doorgegeven.Op de faktuur van 1 maart is een bedrag van 30,19 berekend, dit is het dubbele van de normale maand kosten. Ik heb hi...

Calling numbers in Germany Alleen-lezen Onopgelost

Hello Vodafone moderators, I am a bit puzzled, I got that sms that I can use my prepaid YOU bundle coming this may everywhere in europe. I was quite happy, topped up my credit, and got a new bundle. B...

Prepaid + Voordelen Alleen-lezen Onopgelost

Abbonemente krijgen allemaal leuke extra voordelen in combinatie met Ziggo, onder andere dubbelte data... Waarom zijn er ook geen voordelen voor Prepaid klanten.... Ik neem al ongeveer sinds de start ...

vodafone app Alleen-lezen Opgelost

Elke keer als ik wil inloggen op de my vodafone app krijg ik een foutmelding.

My vodafone app Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag allen , ik heb de my vodafone app geïnstalleerd , maar nu kom er mijn telefoonnummer te staan waar je van alles mee kan maar er staat ook een ander telefoonnummer van een vreemde nu is mij...

Bepaalde nummers niet bereikbaar Alleen-lezen Onopgelost

Hoe kan het dat bepaalde nummers niet in gebruik zijn terwijl dat wel het geval is? Ik krijg deze melding ook bij de klantenservice nummers.. Heel vreemd aangezien ik heel veel andere nummers wel kan ...

Telefoon heeft signaal, maar anderen kunnen mij soms niet bereiken. Alleen-lezen Onopgelost

Geachte heer/mevrouw, Mijn HTC One (M7) telefoon heeft op dit moment een abbonement bij vodafone. Hij geeft aan bereik te hebben (3 streepjes), maar anderen kunnen mij soms niet bereiken. Heb net meze...

De app werkt niet. Alleen-lezen Onopgelost

Ik kan niet zien wat het verbruik is e.d. het scherm is rood en meer niet

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Hoe lang gaat jouw mobiel mee?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen