Anita-merel1979

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wanneer gaat het abonnement in?

Gaat mijn abonnement gelijk in als ik hem heb besteld of pas als ik de simkaart activeer
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Anita-merel1979
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als je een nieuw abonnement neemt met nieuw nummer dan gaat je abonnement direct in. Als je overstapt vanaf een andere provider en je neemt je nummer mee dan gaat deze pas in als je contract bij je oude provider is afgelopen. Je krijgt dan al wel het SIMkaartje van Vodafone, en eventueel een nieuw toestel.

Hopende dat ik je hiermee heb geholpen. Mocht je meer vragen hebben dan hoor ik het wel.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Anita-merel1979
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als je een nieuw abonnement neemt met nieuw nummer dan gaat je abonnement direct in. Als je overstapt vanaf een andere provider en je neemt je nummer mee dan gaat deze pas in als je contract bij je oude provider is afgelopen. Je krijgt dan al wel het SIMkaartje van Vodafone, en eventueel een nieuw toestel.

Hopende dat ik je hiermee heb geholpen. Mocht je meer vragen hebben dan hoor ik het wel.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hier nog vragen over Anita-merel1979
Anita-merel1979
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Steven,

Nee hoor ik heb verder geen verder geen vragen meer, dan wacht ik wel tot maart dit jaar dan mag ik bij mijn huidige provider verlengen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Oke top 🙂 Dan wens ik je een fijne dag nog!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic