Verandering naam op zakelijkeijke rekening Alleen-lezen Opgelost
Wij hebben een zakelijke rekening met meerdere nummers hierop. Nu zijn er onlangs namen van nummers veranderd. Hoe kan ik deze aanpassen zodat ze op de factuur juist benoemd staan?
Welkom op de Vodafone Community
Wij hebben een zakelijke rekening met meerdere nummers hierop. Nu zijn er onlangs namen van nummers veranderd. Hoe kan ik deze aanpassen zodat ze op de factuur juist benoemd staan?
Ik heb een ziggo/ vodafone accountIk wil nog een 06 nummer erbij zetten wat zakelijk is dus wel zo makkelijk
Mijn Samsung S8 ging van zelf aan en uit en laadt nu niet meer op !Probeert hem te resetten maar mijn samsung reageert niet?!
Beste,Mijn telefoon is bij jullie geweest ter reparatie. Nu is deze gisteravond terug gebracht maar hij functioneert nog steeds niet. Hoe kunnen we dit oplossen? Ik heb voor mijn werk mijn telefoon no...
Hoi,Ik heb een Iphone 5. Ik wil graag mijn foto’s van mijn mobiel op mijn laptop krijgen. Weet iemand hoe ik dit het beste kan doen? Heb al meerdere dingen geprobeerd maar het wil me niet lukken. Groe...
De afgelopen maanden kon je met Prepaid een dag internet bundel nemen, 2 euro per dag voor max 10GB, is dat nu niet meer mogelijk?Zou wel jammer zijn, want het is best een handige optie voor prepaid, ...
ik heb zojuist mijn vodafone prepaid met saldo over laten zetten naar een andere provider het nummer is overgezet echter mijn saldo is kwijt ben ik niet blij mee was ook niets over meegedeeld op de we...
Op mijn Android tablet wil ik de YouTube premium app installeren en betalen met Vodafone. De optie om met Vodafone te betalen staat er niet meer bij?En aantal weken geleden heb ik deze app op mijn tel...
Meer mensen last van een blokkade die schijnbaar niet op te lossen valt
Wel op 4g. Niet thuis terwijl andere mobiele telefoons het wel doen. Opnieuw opgestart weer niets. Geeft wel aan dat hij op wifi thuis zit met een uitroepteken erachter
Heb 10 december een smsje ontvangen dat ik 5gb extra data zou krijgen binnen 5 werkdagen En tot op heden nooit ontvangen 8
Sinds enige weken heb ik een Samsung Galaxy A6. Na enige pogingen en bezoeken aan de winkel is het koppelen gelukt. Bij de telefoon komen gewoon de gesprekken binnen via het radio kanaal, maar het gek...
Ik heb bellen via Wifi ingeschakeld. Maar het werkt niet. Volgens Vodafone zou het kunnen liggen aan het modem. Dat is nu vervangen (experia box) en het modem heeft de recente update. Internet via Wif...
Hallo,Ik heb onlangs mijn abonnement verlengd met een nieuw toestel. Ik had een kortingscode van € 120 voor het toestel. De kortingscode werd geaccepteerd, maar niet verwerkt. Ik heb 2x chat contact g...
Waarom moet ik terwijl ik al jaren bij Vodafone zit alsnog aansluitkosten betalen?
Vanwege het werk zit ik 1 jaar op Curaçao waar de tarieven ontzettend hoog zijn. Ik zou graag online mijn abonnement willen wijzigen omdat bellen erg duur is. Is dit mogelijk?
Ik ben overgestapt van KPN naar vodafone, nu gaat vanaf morgen mijn vodafone abonnement in (heb ik vandaag een smsje van gekregen) maar dat betekent dat de simkaart die ik nu gebruik dan niet meer wer...
Beste , na het downloaden van de app krijg ik de vraagom in te loggen.alle gegevens ingevuld hebbende, krijg ik de vraag om de bevestigingsmail te bevestigen.daarop klikkende krijg ik de vraag om de b...
Is het mogelijk om de Vodafone factuur automatisch per e-mail te krijgen. Dat scheelt iedere maand weer een hoop werk met inloggen en downloaden. Ik doe dingen het liefst zo efficient mogelijk, ook di...
Ik kan mijn Vodafone abonnement verlengen. Heb nu start L en heb ook Ziggo dus de dataverdubbelaar naar 2 GB.Ik kan dit verlengen voor hetzelfde maandbedrag en data. Maar als je geen Ziggo hebt krijg ...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
85 | |
19 | |
10 |