tsteen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wanneer Komt Update Voor Htc Magic Naar Android 2.0/2.01/2.1 ?

ik heb een htc magic, weet iemand wanneer de update komt van android 1.6 naar 2.0 of verder???

er is behoorlijk wat om te doen, maar geen duidelijkheid vanuit HTC of Vodafone........
14 Reacties 14
Thorgar

Stamgast
  • 65Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
1.6 zou je al moeten hebben.
nog geen idee wanneer 2.0 zou moeten komen en of die überhaubt gaat komen.
Dennis_s

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 5Oplossingen
  • 2Likes

1.6 zou je al moeten hebben.



Hallo, een kleine toevoeging we zitten nu op Rom-versie:1.91.172.1 Deze rom update vind je op de HTC Website onder het kopje support. Of en wanneer de 2.0 / 2.1 komt durf ik ook niets over te zeggen. Ik kan alleen zeggen hou de HTC support site in de gaten.
Thorgar

Stamgast
  • 65Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
thnx Dennis,

vanavond even kijken.
ik heb wel een OTA van 1.6 gehad maar daarna niets meer.
Framoes

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo, een kleine toevoeging we zitten nu op Rom-versie:1.91.172.1 Deze rom update vind je op de HTC Website onder het kopje support. Of en wanneer de 2.0 / 2.1 komt durf ik ook niets over te zeggen. Ik kan alleen zeggen hou de HTC support site in de gaten.



Komt de update niet vanuit Vodafone? Het is tenslotte een branded toestel met Vodafone software er op. Meestal betekent dat dat de provider de update (of ontwikkelkit) krijgt van Google/HTC/Open Handset Alliance en vervolgens wat dingen aanpast (eigen software toevoegen, Vodafone Live) alvorens de update aan de eindgebruiker door te sturen.
brdi

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
In de states wordt 2.0 wel uitgerold voor de HTC Magic.Zie bijvoorbeeld    HTC Magic to get Android 2.0 update by April? | andrew | Google Android Blog
MarkStuurman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik zou graag meer informatie willen aangezien ik dit toestel destijds speciaal heb aangeschaft omdat het zo uitbereidbaar en upgradable is. Er is inmiddels al software die alleen nog maar draait op versies vanaf 2.0 en dit gaat in de toekomst alleen maar erger worden. Dus met enige tijd is de hele market functionaliteit onzinnig voor een 1.6 versie Magic.
gruenkohl

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
is er inmiddels iets bekennt?
TuCje

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wil ook wel weten of er iets bekend is. Zie steeds meer nieuwe apps die geen of halve ondersteuning hebben op 1.6. Gebruik bijvoorbeeld Tweetdeck, fantastische app maar kan geen widgets ervan gebruiken, die werken alleen op versie 2.1+. Of het nieuwe spel Angry Birds..nergens te vinden in de market, QR code kan die ook niet vinden...Iemand van vodafone om er iets over te zeggen ??Alvast bedankt
TuCje

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kreeg dit van HTC zelf:Beste Michel,Bedankt voor uw vraag over de MagicUw Magic is echt een Vodafone toestel, wanneer er rom updates zijn dan is het aan Vodafone om deze te verzorgen. Ik verwacht echter niet dat er voor dit toestel een update gaat komen.Als u verdere vragen heeft, of u wilt laten weten dat uw probleem is opgelost, dan kunt u dat aan ons laten weten door naar de ContactUs te gaan en daar in te loggen met je e-mailadres en het volgende ticketnummer 10NLCW44NLA000356.Met vriendelijke groet,IngeHTCMoet dus vanuit Vodafone komen
Nadira

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Halloo magic mensen!
er is een update voor de magic..

Android 2.1

je kan het allemaal stap voor stap doen,
ik ben zelf niet verder dan stap 5 gekomen. maar er staan veel goede reacties onder!
dus voor de gene die het wel lukt..
mail me dan.. haha
nadira_1990@hotmail.com

dit is de site

http://www.techzine.nl/tutorials/363/htc-magic-updaten-naar-android-2-1-cyanogenmod-5.html

Greeetsss

FerryvanZeelst

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo allemaal,Ik kreeg vandaag een OTA via mijn telefoon (Part 1 of 2 zoals werd aangegeven). Dus even gegoogled en toen vond ik dit bericht: http://www.allaboutphones.nl/nieuws/6068/Vodafone-start-met-221update-voor-de-HTC-Magic-Update.html zoals word beschreven in dit bericht is vodafone dus toch 2.2 aan het uitrollen. Moet eerlijk zeggen dat ik Cyanogen 6 (Android 2.2) heb gedraaid en deze vrij langzaam vond maar wie weet hoe goed de vodafone versie is. Dus ons lange wachten is in ieder geval beloond .Grtz
vkerkhoff

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo allemaal,Ik kreeg vandaag een OTA via mijn telefoon (Part 1 of 2 zoals werd aangegeven). Dus even gegoogled en toen vond ik dit bericht: http://www.allaboutp...gic-Update.html zoals word beschreven in dit bericht is vodafone dus toch 2.2 aan het uitrollen. Moet eerlijk zeggen dat ik Cyanogen 6 (Android 2.2) heb gedraaid en deze vrij langzaam vond maar wie weet hoe goed de vodafone versie is. Dus ons lange wachten is in ieder geval beloond .Grtz



Ik heb zelf de afgelopen tijd CM6.1 gedraait op mijn Magic en had daar veel problemen mee, vaak vastlopers en FC's. Toen ik zag dat er een Vodafone HTC Magic update naar 2.2.1 beschikbaar was heb ik deze erop gezet. Doordat ze een nieuwe Radio version erin hebben verwerkt is er iets van 15MB extra RAM vrijgekomen. Hierdoor werkt de HTC update van Vodafone een stuk beter dan de CM6.1 verdie die ik hiervoor heb gedraait. Ik heb niet de OTA update gebruikt maar de installatie van http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=886671 gedaan, hierin zit ook het nieuwe Andoid 2.3 keyboard en die werkt een stuk beter. Hopelijk gaan ze bij Vodafone ook nog verdere updates uitbrengen voor de Magic, toestel doet het verder namelijk nog goed.
logical

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
zoals al op diverse fora en nieuws site's gemeld is de nieuwe update 2.2.1 froyo voor de magic al een aantal weekjes uit, echter wou deze op ons toestel niet uitvoeren het eerste deel werd wel gedownload maar niet uitgevoerd.
hierover menig maal contact gehad van td vf tot aan loyalty van vf die allen geen oplossing konden aandragen dan naar de vf winkel te sturen want volgens de telefonische helpdesk kunnen ze het daar op lossen dus niet alleen opsturen kunnen ze daar. een andere oplosing was niet mogelijk dan dat. na een laatste frustrerend telefoontje met vf loyalty stoute schoenen maar aangetrokken dan maar de xda methodes, echter op zoek naar een veilige goed werkende oplossing en diverse niet werkende officiele vodafone update's kwam ik tot de ontdekking en een aantal antwoorden via fora vf uk over de build versie in one telefoon dit was CRB17 dit blijkt een PRE realease versie te zijn. en kan niet ge update worden dmv ota. echter na wat zoeken met deze gegevens kwam ik op de volgende duitse site http://www.android-hilfe.de/htc-magic/7640-htc-magic-bisherige-updates-stand-15-dez-2010-a.html met hierop de juiste updates om van CRB 17 naar CRD 92 te komen en zelfs om de froyo 2.2.1 versie handmatig te updaten. uiteraard allemaal op eigen risico maar na de update na CRD 92 deed OTA het dus wel.
VF data etc lijkt dit allemaal niet te weten willen weten enkele waren niet eens op de hoogte van de nieuwste update. hierom wou ik deze info niet onthouden

logical
logical

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

zoals al op diverse fora en nieuws site's gemeld is de nieuwe update 2.2.1 froyo voor de magic al een aantal weekjes uit, echter wou deze op ons toestel niet uitvoeren het eerste deel werd wel gedownload maar niet uitgevoerd.
hierover menig maal contact gehad van td vf tot aan loyalty van vf die allen geen oplossing konden aandragen dan naar de vf winkel te sturen want volgens de telefonische helpdesk kunnen ze het daar op lossen dus niet alleen opsturen kunnen ze daar. een andere oplosing was niet mogelijk dan dat. na een laatste frustrerend telefoontje met vf loyalty stoute schoenen maar aangetrokken dan maar de xda methodes, echter op zoek naar een veilige goed werkende oplossing en diverse niet werkende officiele vodafone update's kwam ik tot de ontdekking en een aantal antwoorden via fora vf uk over de build versie in one telefoon dit was CRB17 dit blijkt een PRE realease versie te zijn. en kan niet ge update worden dmv ota. echter na wat zoeken met deze gegevens kwam ik op de volgende duitse site http://www.android-h...dez-2010-a.html met hierop de juiste updates om van CRB 17 naar CRD 92 te komen en zelfs om de froyo 2.2.1 versie handmatig te updaten. uiteraard allemaal op eigen risico maar na de update na CRD 92 deed OTA het dus wel.
VF data etc lijkt dit allemaal niet te weten willen weten enkele waren niet eens op de hoogte van de nieuwste update. hierom wou ik deze info niet onthouden

logical



bovenstaande gaat dus over mijn foon en deze draait dus super op android 2.2.1
hoop dat de mensen van data en loyalety die me van het kastje naar de muur hebben gestuurd dit ook even lezen
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic