jessez4

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Losse Blackberry Gekocht, Maar Heb Wel Al Abbonoment

Hoi, ik heb pas een losse blackberry gekocht, maar ik heb geen bb internetservice ofzo in het abbonoment dat ik al heb.
Weet iemand misschien iets wat ik kan doen om bijv mijn normale internet te veranderen naar bb internet?
3 Reacties 3
Talitha

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi, ik ben zelf ook van plan om een prepaid blackberry te kopen,
maar ik heb al een abbonement lopen bij vodafone,
ik vraag me dus ook af of ik blackberry internet kan toevoegen aan mijn huidige abbonement?
milou

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook een losse Blackberry aangeschaft, en had nog een abbonement lopen.Je kan een blackberry dienst toevoegen aan je abbonement. Ik had zelf een eindeloos internet lopen bij mijn abbonement, en die is omgezet in een blackberry "blox". Ik heb dit telefonisch via de klantenservice van vodafone gedaan. Het kost me 12,50 per maand.Wat ik alleen nog niet helemaal begrijp, en ik heb een paar keer naar vodafone gebeld, maar ik geloof dat de medewerkers zelf ook niet goed op de hoogte zijn.... of het staat niet goed op de site...Wat ik dus las, is dat je blackberry diensten in twee varanten heb, de basis en plus. Ik vroeg mij af wat het verschil was. Volgens de site van vodafone zit er verscil in de snelheid en je verbruik... volgens de medewerkers zit er geen verschil in, en lijken niets te weten van het basis en plus??Ik heb dus nu een basis gekregen. Vanmiddag krijg ik mijn blackberry thuis, en kan ik het uitproberen. Mijn vriend heeft zijn abbonement verlengt, en krijgt een deze dagen ook zijn blackberry thuis, maar dan met blackberry plus? tja... hahaha.Ik heb vanmorgen de blackberry dienst officieel aangevraagt, en als het goed is doet ie het dus meteen!Hopenlijk hebben jullie wat aan deze info. Groetjes.
sydney

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi, ik ben zelf ook van plan om een prepaid blackberry te kopen,
maar ik heb al een abbonement lopen bij vodafone,
ik vraag me dus ook af of ik blackberry internet kan toevoegen aan mijn huidige abbonement?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic