magerkadaver

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wallet kaart laden

Ik wil graag wallet instellen maar geeft steeds aan dat ie dataverbinding mist terwijl ik wel verbonden ben.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
DavidBlaszyk

Gedreven Liefhebber
  • 161Posts
  • 6Oplossingen
  • 33Likes
magerkadaver schreef:
Dankjewel! Wil Dropbox ook?

https://www.dropbox.com/s/c316ab4czr2j6r6/Screenshot_2015-02-11-13-10-41.png?dl=0
Ik heb even geprobeerd om dezelfde melding te krijgen, maar zelfs met aeroplane mode krijg ik het niet voor elkaar.
Probeer anders de app opnieuw te installeren?
Als dit nog niet werkt, volg de volgende stappen:
1. Ga naar Settings -> Apps -> ALL -> Vodafone Wallet.
2. Druk op "FORCE STOP", "CLEAR DATA", "CLEAR CACHE", "UNINSTALL". In die volgorde.
3. Installeer Vodafone Wallet nogmaals via de Play Store.

Als het dan nog niet werkt, dan weet ik het ook niet meer.
Je kunt in dat geval je hele telefoon naar fabrieksinstellingen zetten, maar ik snap dat je dit niet wilt. 😛

Bekijk in context

17 Reacties 17
DavidBlaszyk

Gedreven Liefhebber
  • 161Posts
  • 6Oplossingen
  • 33Likes
Dat is een simpele: zet je WiFi tijdelijk uit.
Zorg dat je linksboven alleen een "E", "G", "H", "H+", "3G" of "4G" ziet, plus de streepjes voor je mobiele bereik.

Naast WiFi moet je ook (indien je dat hebt) tijdelijk je root uitzetten.
magerkadaver
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lekker bagatelliserend. Zo simpel zelfs dat ik daar zelf al op was gekomen. Helaas blijft de melding.
Dus andere, èchte oplossingen?
magerkadaver
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En het zal je misschien verbazen, maar ik gebruik niet voor niets de term "dataverbinding" ipv wifi.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@magerkadaver

Je reactie nodigt anders ook niet bepaald uit tot verdere interactie. Zo vreemd is het bericht van @DavidBlaszyk niet. 😉
magerkadaver
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sorry. De vraag leek mij duidelijk.
:s
DavidBlaszyk

Gedreven Liefhebber
  • 161Posts
  • 6Oplossingen
  • 33Likes
Met mijn antwoord is inderdaad niks mis, ik ging ook uit van een vergissing ergens (waar eveneens niks mis mee is).
Maar het helpt ook meer als je de exacte foutmelding overtypt (of een screenshot maakt van de melding), zo zou mijn antwoord ook helemaal anders zijn geweest.
magerkadaver
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Er Is niets mis met je antwoord, behalve dat je mss had kunnen vragen of ik dat al had gedaan, denk ik.

Ik zou graag een bijlage toevoegen, maar zie nergens de mogelijkheid. Kan je me daar misschien bij helpen asjeblieft?
DavidBlaszyk

Gedreven Liefhebber
  • 161Posts
  • 6Oplossingen
  • 33Likes
Waarschijnlijk is de bijlage functie alleen voor de moderators, aangezien ik deze optie ook niet heb.
Je kunt de screenshot op services als IMGur of puu.sh zetten.
Ik zet ze zelf ook altijd op mijn servers hierdoor.
magerkadaver
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
magerkadaver schreef:

Ik zou graag een bijlage toevoegen, maar zie nergens de mogelijkheid. Kan je me daar misschien bij helpen asjeblieft?
Goede vraag, ga ik nakijken.
magerkadaver
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kan me voorstellen dat VF haar servers niet vol wil hebben staan hiermee, maar de mogelijkheid zou niet misstaan. Weet niet of dat bij de desktopversie anders is? Ik doe iig niet aan desktopversies... 😉
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Heb het nagekeken, het invoegen van afbeeldingen kan pas zodra je meerdere berichten hebt verstuurd en een bepaalde rang hebt gekregen. Dan krijg je automatisch ook meer rechten op het forum. Welke rang het precies is moet ik ff checken. 😉
DavidBlaszyk

Gedreven Liefhebber
  • 161Posts
  • 6Oplossingen
  • 33Likes
magerkadaver schreef:
Dankjewel! Wil Dropbox ook?

https://www.dropbox.com/s/c316ab4czr2j6r6/Screenshot_2015-02-11-13-10-41.png?dl=0
Ik heb even geprobeerd om dezelfde melding te krijgen, maar zelfs met aeroplane mode krijg ik het niet voor elkaar.
Probeer anders de app opnieuw te installeren?
Als dit nog niet werkt, volg de volgende stappen:
1. Ga naar Settings -> Apps -> ALL -> Vodafone Wallet.
2. Druk op "FORCE STOP", "CLEAR DATA", "CLEAR CACHE", "UNINSTALL". In die volgorde.
3. Installeer Vodafone Wallet nogmaals via de Play Store.

Als het dan nog niet werkt, dan weet ik het ook niet meer.
Je kunt in dat geval je hele telefoon naar fabrieksinstellingen zetten, maar ik snap dat je dit niet wilt. 😛
magerkadaver
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor 't hele verhaal! Ga strax proberen, keep you posted!
magerkadaver
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
't Lukte al na opnieuw installeren! Dus dank! 😉
Overigens: na Smartpass kaart downloaden registreerde ik en bleek dat ik zo'n sticker zou krijgen terwijl ik toch echt een VF branded toestel met NFC heb.... Raar toch?
DavidBlaszyk

Gedreven Liefhebber
  • 161Posts
  • 6Oplossingen
  • 33Likes
Kan ook een standaard melding zijn, aangezien Vodafone je ook de optie biedt om te switchen tussen de SIM en sticker wanneer je het maar zelf wilt.
Kan handig zijn als je bijvoorbeeld van een Vodafone branded Samsung Galaxy S5 naar een vanilla Nokia Lumia 1520 switcht en toch verder met je telefoon wilt betalen. 😉

Zelf wissel ik ook steeds tussen een Google Nexus 5, LG G3 en Nokia Lumia 930, in de hoop dat minstens een van deze ooit eindelijk door iemand (Vodafone, ING of een derde die geen stickers verreist) wordt ondersteund.
magerkadaver
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ah zo... Thx!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic