jobe

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

prepaid tegoed

hoe kan het dat mijn prepaid tegoed daalt, terwijl de telefoon de hele dag in een hoesje zit niet wordt gebruikt en zelfs uit staat, bij opladen word aangezet, en het enigste wat ik dan binnen heb is sms berichten van vodafone dat ik moet opwaarderen omdat mijn prepaid tegoed bijna op is. in 2 dagen tijds van 7 euro naar 2 euro. graag een antwoord hierop, want ik sta voor een raadsel, alhoewel van vodafone kan ik dat verwachten weet ik inmidddels.
met vr groet
Jobe
5 Reacties 5
Friesian

Gedreven Raadgever
  • 143Posts
  • 6Oplossingen
  • 57Likes
@jobe

Is er wellicht sprake van betaalde sms diensten?
Ter controle zou een bezoekje aan www.payinfo.nl zinvol kunnen zijn.

Groet,
Friesian


jobe
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee frisian, er is geen sprake van betaalde sms diensten want die staan al lang geblokkeerd.
dus dat bezoekje aan pay info kan je over slaan.


Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@jobe

Aangezien andere gebruikers niet in de systemen van Vodafone kunnen kijken kan niemand je hier een antwoord geven dat 100% zekerheid biedt. Hier kan men alleen maar mogelijke oorzaken geven.
jobe
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
oke maartje dus dan moet ik bij vodafone zijn? want die kunnen het wel bekijken?

Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@jobe Je bent nu ook bij Vodafone (op het forum ;)) maar dit soort vragen kunnen niet door andere forumgebruikers beantwoord worden. Daarom moet je echt bij de klantenservice zijn. Zij kunnen dat inderdaad wel nakijken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic