dickneuf

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wallet Foutcode C1151

Hallo sinds gisteren een Galaxy S7 en probeer wallet te installeren maar hij stopt bij 99% en na verloop van tijd krijg ik Foutcode C1151.
Wat kan ik doen?
Dank voor de reactie.

Dick
15 Reacties 15
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
dickneuf **bleep** 😉 Vreemd dat je S7 stopt bij 99%. Kun je wel andere apps downloaden via de Google Play Store?
dickneuf
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geen probleem de wallet kan gewoon gedownload worden maar niet installeren
Alle andere apps geen probleem
testcase

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook het zelfde probleem met mijn nieuwe S7 (net 3 weken in bezit)

De wallet app is gewoon geinstalleerd maar zodra je hem opstart geeft hij een meldiing " dat hij de wallet opnieuw moet bijwerken ivm met een nieuwe simkaart.dit duurt minder dan 1 minuut schakel je telfoon niet uit gedurende de update!
dan klik je op bijwerken..... blijft op 99% hangen en dit duurt heel lang..
daarna krijg je de melding "foutcode C1151 neem contact op met klantenservice "

ps; heb wel een nieuwe NFC simkaart gekregen van Vodafone en geinstalleerd.

Heb klantenservice nog maar even niet gebeld 😉
Hoop dat iemand anders hier een oplossing voor heeft.

mvr gr. testcase



Anonymous
Niet van toepassing
Waarschijnlijk moet de simkaart nog gekoppeld worden aan de wallet. Hiervoor kun je het beste een case laten aanmaken voor de technische dienst via de klantenservice.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
dickneuf en testcase, is het nog gelukt via de klantenservice?
dickneuf
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik wacht op antwoord van de klantenservice heb ook gebeld.
Ik blijf het heel vreemd vinden
Dick
testcase

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij is het opgelost! 🙂

Ik heb gisteren gebeld met de klantenservice ze moesten een ticket aanmaken en moesten een aantal gegevens hebben van mijn telefoon het imei en simkaartnummer en toen ik gisterren avond nogmaals wallet probeerde deed de app het 🙂
Dus ze moeten eerst je sim koppelen aan wallet met bijbehorende toestel gegevens

Dus even bellen met klantenservice ( bel 1201 daarna keuzeoptie 4 ,daarna keuze optie 2)

succes!!

dickneuf
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt ik ga ze vandaag bellen!

Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
testcase , fijn om te horen dat het opgelost is! dickneuf , is het bij jou ook nog gelukt?
dickneuf
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nog steeds niet gelukt nu zeggen ze dat het aan de app ligt.
Ik wordt het spuug zat!!
4 keer gebeld en nog niet opgelost

**bleep**

Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Jammer om te lezen dat het niet is opgelost 😞

Hopelijk vinden onze collega's alsnog een oplossing hiervoor.
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
dickneuf ik ben erg benieuwd! Is er inmiddels al een oplossing gevonden? 🙂
dickneuf
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nog niet opgelost ga dinsdag nogmaals bellen voor de 5e keer!
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Omdat we dit via deze weg niet op kunnen lossen, zullen we het topic over 48 uur sluiten.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 22Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic