haleber

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Waarom wordt een bestaand en op te lossen probleem niet afgehandeld voor klanten?!

Waarom wordt de aangedragen oplossing voor een bestaand probleem niet doorgevoerd en klanten genegeerd.

Deze klanten hebben wel gratis lopen testen en de oplossing aangedragen.

Kleine moeite en wel zo netjes als Vodafone nu het probleem oplost.

 

Zie probleem omschrijving:

Re: Motorola Vodafone probleem met gebruik ING app met 4G

https://community.vodafone.nl/t5/Diensten/Motorola-Vodafone-probleem-met-gebruik-ING-app-met-4G/m-p/...

 

In duitsland en griekenland blijkbaar geen probleem.
Even dezelfde configuratie hier doorvoeren zou ik zeggen.

Werk aan de winkel!

De oplossing zit hem niet in geknutsel op de telefoon, maar een aanpassing aan het netwerk.

 

Succes en laat even weten wanneer jullie het doorgevoerd hebben.

Je hoeft je nog net niet te schamen dat dit al sinds oktober open staat. Administratief gesloten snap ik, maar administratie lost nooit echt problemen op, beinvloed wel statistieken en smilies.

Alvast bedankt.

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @haleber 
Er mooi dat je hierover een nieuw bericht start. Maar er is al, zoals je zelf aangeeft, al een topic en die blijft up to date. Al ben ik het met je eens dat die niet echt "snel" up to date blijft en dat het angstvallig stil blijft op deze topic door Vodafone. Ik kan je alleen zeggen dat ik heb vernomen dat ze er mee aan het werk zijn maar wanneer dit nu is opgelost, geen idee. Het is natuurlijk super vervelend dat het zo lang moet duren en begrijp ook niet dat Vodafone dit zo lang laat liggen. Al hoewel het natuurlijk ook aan anderen kan liggen zoals een beveiliging in het toestel aanpassen dat Vodafone nodig heeft om te communiceren en hebben ze dat in andere landen wel voor elkaar?! Ik gok maar wat hoor, want echt duidelijkheid bij Vodafone krijg je niet en dat is wel heel erg jammer.

Goed om hier nog even aandacht aan te vragen maar laten we het bij die andere topic houden, dan blijft het allemaal bij 1 topic en hopen dat Vodafone daar een update gaat plaatsen, en snel!

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @haleber,

 

Absoluut goede en terechte feedback. Gisteren heb ik een reactie geplaatst in het topic, helaas nog zonder inhoudelijk nieuws, maar dat hopen we alsnog spoedig te krijgen. Wat betreft de inhoud stel ik voor dat we dat allemaal in dat topic centraal houden en daarom sluit ik dit topic.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic