Hoi
meliasar Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Hmm, normaal zou ik zeggen dat ik het ook erg vervelend vind en wat een hoop geld zo opeens. Maar ja, ik merk uit je bericht dat je dit eigenlijk niet wenst te horen, zeker niet als het getraind is. Ik kan je zeggen dat ik ook een klant ben en ik het niet zeg omdat ik ervoor getraind ben maar meer omdat ik het echt vervelend vind. Dus ik hoop dat het dan wel goed is
😉Dit is een klanten helpt klanten Community en kunnen alleen klanten elkaar helpen. Wij kunnen dus ook niet in het systeem kijken om je verder te helpen. Daarvoor moet je toch echt bij de
klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een
chat te starten.
Het vervelende is dat er al een case aan is gemaakt en er iemand bezig is om te kijken wat er aan de hand is. Begrijp dat het al een lange tijd duurt en dat is natuurlijk niet netjes. Ze hadden dan wel even mogen bellen en/of een berichtje mogen sturen dat het wat langer duurt omdat het misschien ingewikkeld is. Hoe dan ook, via de community is het een beetje moeilijk. Je hebt al een contract persoon, die moet daar iets mee gaan doen. Op de community zijn er wel moderatoren van Vodafone, misschien dat die je nog ergens mee kunnen helpen als die je bericht zien. Anders is het denk ik toch wachten, hoe lastig het ook is.
Kan alleen maar zeggen, succes en ik hoop dat je snel je antwoord krijgt.
Eventueel zou je nog een privé berichtje kunnen sturen via
Facebook of
Twitter. Misschien zitten daar nog mensen die je verder kunnen helpen en/of kunnen zien hoever je case nu is.