Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,191Oplossingen
  • 1,615Discussies
  • 75.9KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Probleem met Dual-Sim in Samsung S9 Alleen-lezen Opgelost

Hi allen,Ik heb 2 Simkaarten in mijn telefoon, 1 van het werk en 1 prive. Het is een tijd goed gegaan, maar de laatste tijd krijg ik steeds vaker de melding: Geen Sim-kaart geplaatst:Dan is de Simkaar...

markbase door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Uitleg rekening extra kosten Alleen-lezen Opgelost

Op mijn rekening krijg ik alleen een eind bedrag te zien maar geen uitleg waar de extra kosten vandaan komen. Hoe zou ik dat ook kunnen zien en vooral waar?

SGR door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Galaxy A7 2018 prijsverschil Alleen-lezen Opgelost

is er een wezenlijk verschil tussen de galaxy a7 2018 die vodafone leverd en een los gekochte want het verschil van 288 met 349 is best veel

mc skull door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vannacht is door een storing tijdens het onderhoud mijn btg Alleen-lezen Onopgelost

Mijn 10GB internet dag bundel voor 2 stond automatisch om vannacht te verlengen en sindsdien is er nix meer over van mijn btg 6,15 euro en heb ik geen internet alsnog. Het begon toen de onderhoud bego...

Pokeflee door Gedreven Ontdekker
  • 13 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Werkzaamheden My Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Hallo allemaal,Komende nacht vinden er werkzaamheden plaats aan de My Vodafone app en My Vodafone webpagina. Deze werkzaamheden zullen plaatsvinden van 23:00 tot 02:30 uur.Tijdens deze werkzaamheden i...

Vodafone Info door Community Developer
  • 316 Topics
  • 27 Oplossingen
  • 218 Likes

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Spam!TopicGeplaatst door: fedrtert

Energieboy door Super Expert
  • 10468 Topics
  • 3257 Oplossingen
  • 2479 Likes

Geld terug Alleen-lezen Opgelost

Wanneer mag ik mijn geld terug ontvangen er staat dat het in september verwerkt is maar heb tot op heden nog niets terug gehad...

Shina door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Toestel blijft zoeken naar netwerk in het buitenland. Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben in het buitenland en mijn iphone blijft maar 'zoeken' aangeven. Alles al gedaan. Uit/aan, reset, instellingen gereset, sim erin en eruit etc. Toch blijft mijn telefoon alsnog 'zoeken'.Moderator...

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Klant z’n mail staat online!!TopicGeplaatst door: marcdeboer1975

Energieboy door Super Expert
  • 10468 Topics
  • 3257 Oplossingen
  • 2479 Likes

Gebeld worden door anonieme nummers Alleen-lezen Opgelost

Ik heb sinds kort een iphone 8 plus en ik wil niet gebeld worden door anonieme nummers.Op mijn Samsung S6 kon ik dit instellen, op de iphone echter niet.Kunnen deze anonieme nummers door Vodafone gebl...

Trieste reperatie en nog niet goed ! Alleen-lezen Onopgelost

Mobiel jl voor reperatie gebracht omdat we elkaar niet konden horen in een gesprek .ach vodafone even opsturen en wordt gemaakt !2 weken laten berixht ok is gemaakt .wij naar huis alles overzetten elk...

Apple iPhone Xs max valt uit Alleen-lezen Opgelost

Ik heb via jullie een iPhone xs max donderdag binnen gekregen maar hij valt iedere keer uit en start dan weer vanzelf op!! Erg vervelend vind ik dat... hoe los ik dat op. Te rob

Teckel door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Niet bereikbaar Belgie en schofterige behandeling Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Na meerdere malen ijlenlang in de wacht, 2 keer weggedrukt kreeg ik dan eindelijk weer iemand aan de telefoon. Ik ben niet bereikbaar in Belgie zeg ik, geen facebook YouTube, whatsapp etc, Heb 2...

MariaMM door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Zakelijke voicemail Alleen-lezen Opgelost

Vraagje.Bestaat er niet bij jullie zoals bij jullie grote concurrent zoiets als zakelijke voicemail.Of komt dat misschien ooit in de toekomst

dubbele bestelling Alleen-lezen Opgelost

Ik had gisteren een telefoon met abonnement besteld op de website. Ik had nooit een bevestiging gekregen en toen heb ik dus de klantenservice gebeld. Deze vertelde me dat mijn bestelling een error kre...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen