theed22000

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom kan Vodafone bij verlenging niet een zelfde deal bieden als andere website

Ben vandaag al een tijdje ingesprek met klantenservice. Ik ben een tevreden klant die graag voor verstrijken van abbo-duur al weer wil verlengen. UIteraard wil ik een nieuw mobieltje. Na eerst telefonsich en later per twitter contact te hebben kom ik niet verder dan een voorstel dat 10 euro per maand (dus 240 euro over totale looptijd) duurder is dan op een andere site (mobile.nl en belsimpel.nl). Ik wil graag begrijpen waarom Vodafone er voor kiest om zo met haar klanten om te gaan. Overal wordt tegenwoordig maatwerk geleverd, maar hier lijkt dat niet te lukken. Het is ook geen onredelijke vraag, want ik vraag niet een nog lagere prijs dan elders, maar gewoon dezelfde. Ik heb aangegeven dat ik mijn feedback als klant graag wil delen (en uiteraard hoop op een passend voorstel), maar kom niet verder dan de standaard klantenservice. Heeft de marketing-afdeling zicht op dit soort vragen, casussen, want als klant voel ik me in dit soort gevallen wel minder serieus genomen en als ik heel cynisch ben voor de gek gehouden. Het advies van de klantenservice lijkt vooral te zijn, "beste trouwe klant wij adviseren u om op een andere site dezelfde producten te kopen want dan bent u goedkoper uit". Ik vraag me dan altijd af of andere bedrijven als AH, Kruidvat, HEma etc dit ook zo zouden doen.
2 Reacties 2
Bertusje

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 28Likes
Ooit zat ik jaren geleden lang bij KPN/Hi en heb toen altijd mijn verlengingen met nieuwe telefoons gedaan via een andere site, dat scheelt enorme bedragen.
Kies dan verlenging bij de andere site.
Helaas is dit nog steeds een wijze van zaken doen die bij veel providers gewoonte is.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Bedrijven mogen onderling geen prijsafspraken maken. Daardoor kan het in een vrije markt gebeuren dat de prijzen verschillend zijn.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic