Redbenz

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nummerbehoud mislukt?

Ik heb ruimschoots van tevoren door Vodafone mijn abonnement laten opzeggen bij Tele2z Mijn abonnement verliep op 5 maart en begin februari is mijn abonnement door Vodafone opgezegd. Ik heb hier een bevestiging van gehad. Vanaf maart zou ik voor een aantal maanden in het buitenland zitten dus ik was blij dat op dat moment mijn abonnement afliep. Ik heb daarom voor de zekerheid toch nog een keer Tele2 gebeld, je weet hoe dat soms kan gaan bij Tele2, dus ik wilde 100% zeker zijn van mijn opzegging. Zij hebben mij vervolgens bevestigd: ja mevrouw uw abonnement is per 6 maart beëindigd.
Nou nu blijkt: het abonnement is nog actief! Ik heb nu ook weer contact gehad met een live chat/support medewerker die mij te woord stond en zei dat ze inderdaad een notitie in het systeem zag van dat ik had gebeld en uitleg had gekregen. Een daadwerkelijk afmelding kon ze NIET terugvinden. Ik vroeg haar mij te helpen maar ze kon verder niks doen. Net via het Tele2 forum contact gehad met een medewerker die mij vertelde dat mijn nummerbehoud is geannuleerd.

Zowel mijn vriendin als ik hebben een Vodafone simkaart genomen, deze opgewaardeerd en nu zit ik blijkbaar nog steeds bij Tele2 aan een duur abonnement vast?
Ik heb juist gekozen voor Vodafone omdat iedereen er ‘laaiend’ over was. Mijn eerste ervaring is dat dus niet...
Ik wil duidelijkheid, graag contact.
3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hi Redbenz,
Jeetje, wel erg vervelend dat dit zo is gelopen. Ik snap eigenlijk dan niet waarom Tele2 je hier dan niet van op de hoogte heeft gebracht. Je zegt dat je eerste ervaring met Vodafone nu niet zo goed is, dat begrijp ik wel maar wie zegt dat het aan hun ligt? Er kan natuurlijk ook iets mis zijn gegaan bij Tele2, dat is altijd een erg lastig welles en nietes spelletje. In ieder geval een gevalletje dat iemand van Vodafone nu moet gaan bekijken en hoop ook dat er snel iemand langs komt om je te helpen. In onzekerheid zitten is ook niet echt prettig.

Wens je in ieder geval succes en laat hier nog even weten wat de vorderingen zijn. Uiteraard hoop ik dat ze je verder goed kunnen helpen en dat daarna de ervaring weer beter is 🙂
Redbenz
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hi Energieboy,

Ik ging er inderdaad eerst vanuit dat het aan Tele2 lag... maar die gaven dus aan dat het probleem bij Vodafone lag.

Dank voor je medeleven!

Ik hoop inderdaad snel te horen van Vodafone.


Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic