dosmit1970

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waar is mijn Beltegoed van 20 gebleven geen mobiel internet aanstond

Wil graag weten waar mijn bel tegoed is gebleven mobiel internet stond uit, en op eens krijg ik bericht 0 euro maar wel 99 mb
Wil wel weten waar mijn geld is gebleven , door jullie storingen ben ik meer dan 20 euro kwijt. Ben niet de enigste als het zo doorgaat ga ik naar een andere provider
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
NetwerkFreak schreef:
@dosmit1970 ,

Ik als klant kan u gegevens niet even inzien.... Niemand beschuldigd u, mensen geven alleen tips. U bent in u begin post nog al erg onduidelijk, u heeft het over 20 euro die u "afgenomen is" en "99mb".

De volgende dingen zouden ons kunnen helpen?
1. Wat voor abonomment heeft u?

2. Zit er een internet bundel in u abonomment?

3. Wat bedoeld u met 99 mb verbruikt? Is dit het totaal aantal mobiele gegevens wat u die maand heeft verbruikt?

4. Draait u iphone op ios 7?
Het zou ook nog kunnen zijn dat er van die 20 euro automatisch een BloX verlengd is bij voldoende tegoed. Deze klant moet gewoon echt even met de klantenservice contact opnemen dan kan alles uitgezocht en uitgelegd worden. Zonder die info is het gewoon lastig voor ons om een goed advies te geven.

Bekijk in context

26 Reacties 26
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @dosmit1970 ,

Allereerst welkom op het forum ! 😄
Ik ben@netwerkfreak , net als jou een klant van Vodafone. Ik heb dus geen inzage in jou persoonlijke gegevens. Maar zou je zo goed mogelijk proberen te helpen.

Welke telefoon heeft u als ik vragen mag? Een android toestel houdt bij hoeveel mb die over het netwerk verbuikt. U suggereert namelijk dat het via het mobiele data verkeer verloren is gegaan.

Het gaat hier om een prepaid kaart. bent u er van bewust dat beltegoed naar een bepaalde tijd vervalt? Overzicht houdbaarheid per provider hier Het beltegoed van vodafone is 12 maanden houdbaar. Kan het zijn dat u over deze termijn heen zit?


dosmit1970
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
iPhone 4 s , mijn mobiele data staat uit en mijn tegoed was geldig tot 1-5 2014
dosmit1970
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Duidelijk nog een keer na gekeken, het geld is gewoon weg terwijl het tot juni 2014 geldig is , dus wel erg raar ik vind dit toch diefstal , als iemand niet vaak opwaardeert verdwijnt het gewoon, hoop dat er wel een compensatie voor komt.
dosmit1970
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Verkeerd gedaan het is niet opgelost, hoop dat ik mijn tegoed netjes terug krijg dat is het minste wat er gedaan kan worden iPhone 4s met ruim 20 euro tegoed tot juni 2014 zie mijn gegevens
dosmit1970
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee antwoordt heeft het niet opgelost, ga kijken naar andere provider
dosmit1970
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wil graag uitleg krijgen van iemand van Vodafone crew , waar mijn geld is gebleven van meer dan 20 euro , opeens krijg ik een bericht u tegoed is bijna op was ging thuis kijken toen was alles weg , hoop dat jullie dit voor mijn uitzoeken , want het tegoed was nog geldig tot juli 2014. Dank u
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @dosmit1970 ,

Mag ik vragen wat voor telefoon u heeft?
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Als je 99 mb hebt is waarschijnlijk je toestel toch mobiel data aan het verbruiken. Heb je de laatste updates van de iPhone? Bij instellingen - Mobiel netwerk moet de schuif van mobiele data op grijs staan. Staat deze op grijs dan is er iets fout met je installatie want je toestel zou geen data mogen gebruiken. Neem even contact op met de klantenservice om er zeker van te zijn dat het om datagebruik ging.
GerritS1976

Gedreven Raadgever
  • 162Posts
  • 6Oplossingen
  • 48Likes
Wil graag weten waar mijn bel tegoed is gebleven mobiel internet stond uit, en op eens krijg ik bericht 0 euro maar wel 99 mb Wil wel weten waar mijn geld is gebleven , door jullie storingen ben ik meer dan 20 euro kwijt. Ben niet de enigste als het zo doorgaat ga ik naar een andere provider


Het is vrij eenvoudig, of je data staat uit en je hebt geen 99MB verbruik. Of je data staat aan en verbruikt dit wel. Vodafone gaat zekers geen klanten (individueel) benadelen (lees: dataverbruik in rekening brengen terwijl dit niet het geval zou zijn geweest).

Ergens zit er dus iets niet helemaal goed, het zij met een app, het zij met de instellingen van je telefoon. Overstappen naar een andere provider zou je dan gerust kunnen overwegen echter neem je het probleem dan uiteraard mee en zul je hier ook mee geconfronteerd worden bij de nieuwe provider.
dosmit1970
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
iPhone 4s , en mobiel internet staat uit heb alleen whattsapp en verder heb ik jullie app meer niet speel geen spelletjes dus beetje raar. En op jullie nieuwe app stond o en 99 mb dat heb ik u collega ook uit gelegd deze telefoon word haast niet gebruikt dus wel raar dat er binnen 1dag me geld weg is , op deze dag kreeg ik eerst een bericht u Beltegoed is bijna op kom thuis download jullie nieuwe app en staat er 0 euro en 99 mb terwijl ik die dag ook hem niet had gebruikt kunnen jullie zien waardeer haast nooit op om dat ik deze tel haast niet gebruikt, en me bel tegoed was nog geldig tot 5 juli 2014 , dus laat me niet beschuldigen van zal wel een app hebben gedownload die dat heeft gedaan vind gewoon voor dat je zo een antwoord geeft kijk eens eerst of jullie fouten hebben gemaakt en niet gelijk naar de klant wijzen , vind dat deze persoon dan niet geschikt is voor dit werk. Hoort gewoon uitgezocht te worden , maar word gewoon niet gedaan het probleem word gewoon naar de klant geschoven. Was een vrouwelijke collega met zo'n beschuldigde antwoord . Maar ben niet de enigste want als je het forum leest hoor je heel veel klachten , doe daar wat mee , door deze vrouwelijke collega stap je zo over naar een ander provider.
dosmit1970
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zo zag jullie nieuwe app eruit, ten tweede heb alleen jullie app en whattapp dagen niet gebruikt krijg bericht u Beltegoed is bijna op heb jullie nieuwe app gedownload en toen stond er o en 99 mb en bij deze ik heb niks gedownload een of ander app heb niet eens spelletjes kijk eens naar iemand gegevens voor dat je met een beschuldigde vinger naar iemand wijst , mijn Beltegoed was nog geldig tot juli 2014 dus ziet duidelijk dat ik hem haast nooit gebruik , kijk eens na jullie zelf ben niet de enigste kijk maar eens naar jullie forum en zoek het uit . En heb bij een ander provider ook een telefoon met prepaid en zelfde instelling geen problemen dus waar ligt dan het probleem ?
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Het forum is voor klanten door klanten, we hebben geen gegevens van jou en proberen mee te denken. Zoals ik in mijn eerdere bericht aangaf kun je even met de klantenservice contact opnemen om er zeker van te zijn dat je toestel geen data gebruikt.

Wat je nog kunt doen is internet gebruik uit smsen naar 4000. Dan plaats je een blokkade op je datagebruik. Lees onze berichtjes hierboven nog eens en kijk of je iets met onze tips kunt doen 😉 We proberen je alleen maar te helpen
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
@Arina , Goed verwoord 🙂

Beste @dosmit1970 ,

Ik als klant kan u gegevens niet even inzien.... Niemand beschuldigd u, mensen geven alleen tips. U bent in u begin post nog al erg onduidelijk, u heeft het over 20 euro die u "afgenomen is" en "99mb".

De volgende dingen zouden ons kunnen helpen?
1. Wat voor abonomment heeft u?

2. Zit er een internet bundel in u abonomment?

3. Wat bedoeld u met 99 mb verbruikt? Is dit het totaal aantal mobiele gegevens wat u die maand heeft verbruikt?

4. Draait u iphone op ios 7?
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @dosmit1970 ,

volgens mij weet u niet hoe een forum werkt.. Een forum is bedoeld voor klanten helpen klanten.
De collega die u bedoelt is vermoedelijk @Arina ? Zij is helaas geen collega, want zij is van de smartphone crew en krijgt wel betaald voor dit werk. En ik krijg helaas niet betaald voor dit werk, omdat ik gewoon een klant bent.

U heeft hier al een ander topic over aangemaakt, dus 2 topics aanmaken heeft niet zoveel nut. Zoals in het andere topic als door mijn lieftallige ""Collega"" @Arina is uitgelegd, hebben wij als andere klanten geen inzicht in u gegevens. Maar om u beter te kunnen helpen, hoop ik dat u een betere interpunctie wil gebruiken. Momenteel zijn u berichten namelijk erg onleesbaar.

Er is u niks beschuldigd. Uiteraard zou de fout heel goed bij vodafone kunnen liggen, maar daar heb ik geen inzicht op. Als andere klant kan ik tegen u zeggen: Bel de klantenservice, en laat uitzoeken of er fout bij hun zit. Alleen hier bent u niet mee geholpen. Daarom proberen wij eerst te kijken als wij de oorzaak kunnen vinden.

Om u goed van dienst te kunnen zijn, moeten wij de volgende dingen weten:
- Wat bedoelt u met 99mb. Was dit het data tegoed wat u deze maand nog over had?
- U praat over beltegoed, dus ik neem aan dat u prepaid heeft.
- U praat over 99mb, aangezien dit een data tegoed betreft, heeft u toevallig een internet blox aanstaan?




Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
NetwerkFreak schreef:
@dosmit1970 ,

Ik als klant kan u gegevens niet even inzien.... Niemand beschuldigd u, mensen geven alleen tips. U bent in u begin post nog al erg onduidelijk, u heeft het over 20 euro die u "afgenomen is" en "99mb".

De volgende dingen zouden ons kunnen helpen?
1. Wat voor abonomment heeft u?

2. Zit er een internet bundel in u abonomment?

3. Wat bedoeld u met 99 mb verbruikt? Is dit het totaal aantal mobiele gegevens wat u die maand heeft verbruikt?

4. Draait u iphone op ios 7?
Het zou ook nog kunnen zijn dat er van die 20 euro automatisch een BloX verlengd is bij voldoende tegoed. Deze klant moet gewoon echt even met de klantenservice contact opnemen dan kan alles uitgezocht en uitgelegd worden. Zonder die info is het gewoon lastig voor ons om een goed advies te geven.
dosmit1970
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank jullie voor advies???? , ga contact opnemen met de klantenservice . Kijken of hun kunnen zien wat er is gebeurd, heb nieuw bedrag erop gezet. Maar die blijft netjes staan .
Allemaal nog bedankt en prettig weekend.????
Heb nog wel een vraag is er een emailadres van de klantenservice , want als je ze belt kost het je 0,45 cent per minuut en moet lang wachten . Of een gratis nummer. Bij t mobile heb je dat wel.

Bedankt????
dosmit1970
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Was vergeten te zeggen mijne draaid op iOS 7

Prettig weekend en nog bedankt????
dosmit1970
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Gerrit, dit stond op de nieuwe app 0 € en 99mb daarom schreef ik dat staat niks aan en mijn tel draaid op iOS 7 , nieuw bedrag bijgeschreven maar die blijft netjes staan , heb een vraag is er een emailadres van de klantenservice want als je belt dan kost het 0,45 cent. Per minuut en moet vaak lang wachten

Prettig weekend????
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @dosmit1970 ,
alle contact gegevens:
contact gegevens hier

Ik vermoed haast dat u een blox aan heeft staan...
zou u dit op mijn vodafone onder blox kunnen controleren?
Anders kan het mogelijk zo wezen dat deze de 1ste van de maand weer afgschreven wordt. en dat zou ik erg spijtig vinden voor u
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic