Opgelost! Ga naar oplossing.
NetwerkFreak schreef:Het zou ook nog kunnen zijn dat er van die 20 euro automatisch een BloX verlengd is bij voldoende tegoed. Deze klant moet gewoon echt even met de klantenservice contact opnemen dan kan alles uitgezocht en uitgelegd worden. Zonder die info is het gewoon lastig voor ons om een goed advies te geven.
@dosmit1970 ,
Ik als klant kan u gegevens niet even inzien.... Niemand beschuldigd u, mensen geven alleen tips. U bent in u begin post nog al erg onduidelijk, u heeft het over 20 euro die u "afgenomen is" en "99mb".
De volgende dingen zouden ons kunnen helpen?
1. Wat voor abonomment heeft u?
2. Zit er een internet bundel in u abonomment?
3. Wat bedoeld u met 99 mb verbruikt? Is dit het totaal aantal mobiele gegevens wat u die maand heeft verbruikt?
4. Draait u iphone op ios 7?
NetwerkFreak schreef:Het zou ook nog kunnen zijn dat er van die 20 euro automatisch een BloX verlengd is bij voldoende tegoed. Deze klant moet gewoon echt even met de klantenservice contact opnemen dan kan alles uitgezocht en uitgelegd worden. Zonder die info is het gewoon lastig voor ons om een goed advies te geven.
@dosmit1970 ,
Ik als klant kan u gegevens niet even inzien.... Niemand beschuldigd u, mensen geven alleen tips. U bent in u begin post nog al erg onduidelijk, u heeft het over 20 euro die u "afgenomen is" en "99mb".
De volgende dingen zouden ons kunnen helpen?
1. Wat voor abonomment heeft u?
2. Zit er een internet bundel in u abonomment?
3. Wat bedoeld u met 99 mb verbruikt? Is dit het totaal aantal mobiele gegevens wat u die maand heeft verbruikt?
4. Draait u iphone op ios 7?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.