Isamon

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waar is mijn 1 gb dataverkeer?

Ik kocht gisteren voor 17.50 een simkaart met 1 gb data. Volgens de verkoper moest ik gewoon de registratie invullen en kon ik een maand gebruik maken van 1 gb. Ik heb al tig veel dingen ingevuld, maar nog steeds geen data. Ik zou nog 0.03 euro krediet hebben? En moet nu op gratis wifi gaan om jullie te contacteren, wat ook niet heel de tijd mogelijk is. Wat een rotstart van onze vakantie !
7 Reacties 7
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Isamon

Dat schiet niet op zo 😞
Werkt de simkaart verder wel? (Hij is geactiveerd en je ziet 3gb of 4gb staan?
Isamon
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Opgelost? Nee, zelfs hier nog geen reactie!facefacenir antwoord waarvan je alleen maar kan denken dat ze je tekst niet lezen! Ondertussen al bijna 24u verder en nog steeds geen oplossing of hulp. Welke andere provider helpt WEL zijn klanten? En moet je geen 10 keer inloggen voor je hun site kan bekijken?
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Isamon

Zoals je kan lezen heb ik 5 uur geleden gereageerd. Om erachter te komen waar het mis gaat heb ik bepaalde antwoorden nodig. Als je deze niet kunt geven houdt het voor mij vanuit hier ook op.
Ik wil je graag verder helpen maar dan moet je me wel een kans geven. Anders kun je beter contact opnemen met de klantenservice.
Isamon
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als ik geen internet heb, kan ik ook niet online komen. Ik moet op vakantie wifi zoeken om te kunnen antwoorden, wat mijn 2 kids ook niet altijd super vinden! Excuses dus dat ik mij dood erger!
De sim werkte toen ik ze in mijn tablet stopte, kon een minuut op facebook maar dan meteen melding dat mijn credit op is
Anonymous
Niet van toepassing
Ik snap dat je gefrustreerd en boos bent begrijp me niet verkeerd maar om nu te zeggen dat je geen reactie krijgt is niet waar.
In welk land zit je en welke tablet heb je?
Isamon
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zit in nederland, met een samsung tablet
ik krijg een H bij het teken van de verbinding
geen 3 g of 4 g
Anonymous
Niet van toepassing
Een h is het 3,5 G netwerk. Zit tussen de 3 en 4g in.
Als het echt alleen het tegoed is dan dien je bij de klantenservice te zijn. Zij kunnen zien of het correct is aangesloten en tevens waarom de 1gb er niet op staat.

Welke foutmelding krijg je in beeld?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic