Stephan1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

WIFI bereik slecht na Apple reparatie

Hallo,

Mijn iphone 6 heeft na een scherm reparatie zeer slecht wifi bereik (3-4m van de router) Ook wordt mijn mobiele netwerk dekking steeds slechter. Gesprekken vallen zomaar weg of kraakt, waarna het signaal ook weg valt.
Heb reeds een factort reset gedaan, zonder succes. Begin me er steeds meer aan te ergeren.

Nu probeer ik contact op te nemen met Apple support, maar wordt mijn telefoon niet meer gedekt (20mnd oud). Echter mijn scherm reparatie is afgelopen zomer gedaan door apple. Wifi bereik is volgens mijn sinds de repartie slecht. Heb dit echter niet opgemerkt, pas wanneer ik buiten mijn databundels kwam (afgelopen december).

Als ik nu contact opneem met Apple sta ik in mijn recht? Of krijg ik straks een dikke rekening onder mijn neus???
Mijn abbonement is verlengbaar, maar heb deze apple gekocht om iets langer mee te gaan.

Groeten,
Stephan

4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je dit bij alleen je eigen WiFi netwerk of ook bij andere?
Heb je al eens een hard reset gedaan via dfu modus?
Kun je eens checken of het wel verbeterd betreft de verbinding als je belt over WiFi?

Ik meen dat Apple garantie biedt over 1 jaar met het product. http://www.apple.com/nl/legal/statutory-warranty/
In dit geval ga je dus een rekening krijgen 😞
Echter heb ik niet kunnen vinden dat als een toestel al eens gerepareerd hoe lang je garantie hebt op de reparatie. Bij ons is dat namelijk 3 maanden.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Wanneer we geen reactie meer ontvangen, zal dit topic binnenkort gesloten worden.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic