Klopt klantenservice is gratis, maar mijn tijd die ik hierin steek en postzegels niet. Daarbij is het natuurlijk zeer vreemd dat Vodafone linkt naar een hulpforum, maar net zoals overal bij Vodafone kunnen mij deze niet verder helpen.
Als ik de klantenservice bel, maakt het mij totaal niet uit of mijn nummers/abonnementen in een oud of nieuw systeem staan. Dit is een probleem voor Vodafone, het is te zot voor worden dat een klant zelf moet gaan aangeven dat ze dan maar even ook in het oude of nieuwe systeem moeten kijken. Een goedgerelde klantenservice behoort dit te weten.
Zoals gezegd heb ik de Klantenservice inmiddels (na vandaag) 8 keer benadert, per telefoon, per email en 2x per post. Ik blijf tegen de grote muur oplopen, telefonisch krijg ik steeds te horen: Meneer opzeggen gaat alleen per brief, vervolgens per brief krijg ik een reactie of ik telefonisch contact wil opnemen met de klantenservice. Ik begrijp dat dit niet een reguliere opzegging is maar een afkoop, echter zou dit geen verschil moeten maken.
Een ieder is gewaarschuwd bij het afsluiten van een abonnement bij Vodafone! Zit je het abonnement gewoon uit, geen probleem maar wil je vroegtijdig afkopen (wegens b.v. vertrek naar het buitenland) en je geeft aan dat je alle openstaande maanden ineens wilt betalen, dan is er niemand die gehoor geeft!
Verder ontvang je continu geautomatiseerde mailtjes met standaard antwoorden, ondanks dat je met dikgedrukte letters aangeeft dat je dit niet wilt.
: Inderdaad! De wachttijden bij de telefonische klantenservice is echter ook inderdaad aan drama, ondanks dat het wellicht kosteloos is, is dit niet meer van deze tijd. Per brief of mail moet je blij zijn als je binnen 14 dagen een standaard geautomatiseerde mail mag ontvangen.
Verder ga ik maar mijn rechtsbijstandverzekering inschakelen, hopende dat dit nog iets zal opleveren. Dit zal dan wel weer een langlopend proces worden.