Pierlala

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone 1201 Klantenservice, veel te lange wachttijden.

Hallo,

Ik heb een vraag over een rekening van mij. Gisteren probeerde ik daarom de Klantenservice van Vodafone te bellen, maar er werd al direct gezegd dat het "bijzonder" druk is op dit moment. Nou ik heb gisteren 34 minuten aan de telefoon gehangen, wachten, wachten en wachten. Toen was ik het zat en heb opgehangen. Vandaag weer geprobeerd, tot twee keer toe. Maakt niet ut op wlke tijdstip ik bel, vroeg/laat maakt niets uit. Ik krijg altijd dezelfde standaar melding over hoe bijzonder druk het is. Ik heb vandaag twee keer 15 min aan de telefoon gehangen, toen vond ik het welletjes.

Het is belachelijk hoe lang je moet wachten, alsof ik de hele dag de tijd heb om aan de telefoon te hangen.

Wie heeft dit ook meegemaakt? Dit kan toehc niet normaal zijn? Ik vind het in ieder geval zwaar onacceptabel.

I.
4 Reacties 4
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
ik zie dat er nog niemand op je bericht gereageerd heeft. Het is natuurlijk niet prettig als je telkens lang in de wacht staat, dat begrijp ik heel goed. Mijn collega's doen echter hun uiterste best om iedereen zo goed en zo snel mogelijk te helpen. Als je telefonisch geen contact krijgt dan kun je het via onze andere kanalen proberen. We zijn bereikbaar via chat, Facebook, Twitter en e-mail.
AngelaterHorst

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik zie dat jij het zelfde probleem hebt als mij. Ik heb eergister een kwartier aan de lijn gehangen en gister een uur. Ik vind het belachelijk hoelang ik moet wachten. Ik bel om dezelfde reden om iets te vragen over mijn rekening, maar constant als ik bel krijg ik hetzelfde liedje. meer als een half uur aan de telefoon hangen. Gister toen ik een uur aan de lijn hing heeft het systeem mij er gewoon uitgegooid er werd vanzelf opgehangen, dus ik heb gewoon een uur voor niks aan de telefoon gehangen. Ik vind dat dit echt opgelost moet worden, want het is een deel van slechte service.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
AngelaterHorst , uiteraard niet fijn! Ik weet dat men intern bezig is voor een oplossing hiervoor. Aangezien moderators of andere leden van het forum dit niet kunnen oplossen zal ik dit topic verder sluiten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic