gvderard

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vragen over Buurlanden Blox voor RED39 abonnees

In het tekstje over de Buurlanden Blox staat dat ik daarmee vanuit Duitsland of België tegen hetzelfde standaard tarief bel als in Nederland. Ik heb drie vragen over wat telefoontjes mij gaan kosten als ik de Buurlanden Blox aanzet in combinatie met mijn RED39 abonnement (waarmee ik binnen Nederland onbeperkt gratis kan bellen naar vaste en mobiele nummers):
Vraag 1: Betekent dit dat ik onbeperkt gratis kan bellen naar vaste en mobiele telefoonnummers binnen het buurland waar ik dan ben?
Vraag 2: wat is dan "hetzelfde standaardtarief als in Nederland" wanneer ik vanuit een buurland naar Nederland bel?
Vraag 3: wat is "hetzelfde standaardtarief als in Nederland" wanneer ik vanuit het buurland bel naar een ander land dan Nederland?
 
 
 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoe bedoel je, @Beate66 ?

Je kunt deze BloX via de My Vodafone app aansluiten.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hallo Gvderard,

Allereerst een enorm welkom op ons Vodafone Forum.

Het bellen en sms'en van en naar het buitenland gaat niet van je beltegoed af. De kosten worden apart in rekening gebracht.
Met BloX Voordeel Buurlanden bel je voor € 4,50 per maand vanaf elk Duits of Belgisch netwerk tegen hetzelfde standaard tarief als in Nederland. Bellen kost dan € 0,25 per minuut en gebeld worden is gratis.
je derde vraag kan ik niet direct beantwoorden. Dat is afhankelijk van het 'andere land' waar je naar verwijst.

Maar misschien is dit ook een leuke optie voor jou.
Jeroen2601

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedenavond ,

Ik ben sinds vandaag klant bij Vodafone.
Ook ik had dezelfde vraag over de buurlanden blox.
Aangezien ik ook een onbeperkt bellen bundel heb had ik dezelfde gedachten gang.
Om dit zeker te weten heb ik met de klantenservice gebeld. De medewerker heeft nog extra geinformeerd bij zijn team coach en die kwamen beiden terug met het antwoord dat ik dus inderdaad vanaf het belgische of duitse netwerk tegen betaling van 4,50 per maand ook onbeperkt zou kunnen bellen.
Dit omdat mijn belkosten in nederland al 0,00 zijn vanwege mijn onbeperkt bellen bundel.

Nu zie ik hier dus een tegenstrijdig antwoord van een moderator.

Ik zou dan ook graag de juiste informatie krijgen zodat ik niet onverwacht toch voor hoge telefoonkosten kom te staan.

Met vriendelijke groeten,
Jeroen Balk
Eve

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De kosten van 4,50 p.mnd. betaal je die alleen wanneer de blox actief is?
En indien neen: voor welke periode ga je dit dan aan? Of is elk moment opzegbaar?
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi @Jeroen2601

Je kunt de post van Astrid aanhouden. We hebben het hier nog eens gecheckt. Je kunt het natuurlijk straks ook zien op je rekening. Als je buiten de bundel kosten hebt, weet je waar ze vandaan komen.
Beate66

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo ik wil graag de BloX voordeel buurlanden voor €4,50 per maand aan zetten, maar dat geeft hij bij mijn telefoon niet aan wat moet ik nu doen.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoe bedoel je, @Beate66 ?

Je kunt deze BloX via de My Vodafone app aansluiten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Verouderd topic. topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic