Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,404Oplossingen
  • 25.4KDiscussies
  • 73.2KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Kosten die niet worden vermeld Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een red super abbo. In de Vodafone app zag ik dat het bellen in Europa uit je bundel komt dus ik heb onbeperkt en kan dan onbeperkt bellen en gebeld worden in Europa.Op het eind staat er maar N...

Samir123 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1 Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/jzkm3Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2Hallo allemaal, Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden ...

Serkan B door Oud Vodafone Moderator
  • 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 731 Likes

No service sinds we over de grens zijn gereden Alleen-lezen Onopgelost

We zijn in het buitenland, sinds we de grens over zijn zegt het scherm no serviceIk kan dus niet bellen of internetten via 3of4GEn kan dus geen account maken voor mijn foon in mijn vodafoon want je mo...

Livia door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verbinden met een app Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen,Hopelijk kan een van jullie mij helpen...Ik heb een Canon camera met wifi. Via de Canon EOS app kun je je camera verbinden met je gsm en dan kunnen foto's gedownload worden op mijn gsm. Di...

sever402 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

contactenlijst vereenvoudigen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb eens een vraagje, ik heb een contactenlijst in mijn tel. maar ik zou graag willen dat alle contacten van een en dezelfde persoon op 1 plek krijg, is er een app voor of heeft iemand sugges...

bundyboy73 door Gedreven Liefhebber
  • 35 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 8 Likes

Het Forum in een nieuw jasje: wat is er allemaal veranderd? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal, Ik ga er vanuit dat jullie het al gezien hebben: het Forum heeft een nieuw jasje gekregen! Naast dit nieuwe jasje zijn er ook inhoudelijk wat dingen veranderd. Dit wil ik graag met jul...

Annabelle door Oud Vodafone Moderator
  • 1846 Topics
  • 148 Oplossingen
  • 119 Likes

Alleen sim verlengen 4 maanden voor afloop contract Alleen-lezen Onopgelost

Mijn contract verloopt over 4 maanden, kan dus verlengen. Omdat ik nu geen nieuw toestel wil (wacht wel op iPhone 8), denk ik aan een sim-only voor 1 jaar. Scheelt ook weer een paar tientjes per maand...

deijko door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

4G op de Oneplus One Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een vraag over de 4G verbinding op de Oneplus One. Ik ben aan het kijken voor een simonly-abonnement bij Vodafone maar heb een klein probleem. Vodafone vestuurt blijkbaar (ik heb deze info niet...

Geen service Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb vanmiddag me abonnement verlengd en ook van abonnement veranderd en die man zei dat binnen 2 uur ik weer kon bellen en internetten... maar ik kan nog steeds niet bellen en 4g gebruiken.... pls ...

Anoukje door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Alles staat buiten de bundel Alleen-lezen Onopgelost

Nieuw abo afgeslotenOnbeperkt bellen met 5 GBOmdat het een nieuw abo betreft, begrijp ik dat niet meteen met 5 begin, begin was 1,9 rest nog 11 dgn.Maar in het overzicht staat dat alles wat ik tot nu ...

mardek door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Prepaid plus instellen,HOE?!!! Alleen-lezen Onopgelost

hallo, ik heb op mijn vodafone prepaid kaart, het prepaid plus tarief. Na opwaardering krijg je OF gratis bel minuten, OF sms, OF internet mb's. Waar kan ik kiezen wat ik dus wil??? Ik wil namelijk de...

PersonX door Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gratis diensten met de kerst Alleen-lezen Onopgelost

Dank Vodafone Hilversum voor de tip om tijdens de kerstdagen op ons vakantieverblijf zonder WiFi, mijn smartphone als wifipunt in te stellen, zodat onze kinderen en kleinkinderen naar hartelust konden...

Cm69180 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Alles in 1 op reis Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben twee dagen naar Duitsland en Belgie geweest. Nu zie ik dat ik 0.65 eurocent moet betalen voor sms buiten mijn bundel. Het gaat om een klein bedrag maar hoe kan dat nou. Ik heb niet het aantal s...

timm5140 door Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Windows Phone my Vodafone werkt niet meer Alleen-lezen Onopgelost

Sinds een paar maanden kan ik niet meer inloggen met de My Vodafone app voor Windows Phone.In de windows store lees ik dat heel veel gebruikers dit hebben en omdat er op heden nog geen oplossing voor ...

pieteros door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

My Vodafone app voor Windows Phone toestellen Alleen-lezen Onopgelost

Edit Mod: Vodafone heeft besloten om de My Vodafone app voor Windows Phone niet (meer) te ondersteunen. Dit houdt in dat gebruikers die de My Vodafone app al hadden hier geen gebruik meer van kunnen m...

Christian door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 5 Likes

Let op: (Onterechte) brief over wijziging van IBAN nummer Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/trsyxHallo allemaal, Een aantal klanten hebben onlangs een brief van ons ontvangen met als onderwerp 'Een ander IBAN-nummer'. Deze brief wordt verzonden zodra de betaalwijze of het r...

Serkan B door Oud Vodafone Moderator
  • 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 731 Likes

Reparatie duur en betekenis Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb 2 vragen.Op 18-11-2016 heb ik mijn toestel naar een vodafone winkel gebracht voor reparatie.Via de track en trace zag ik dit staan: Service-aanmelding - Volledig ingevoerd 18-11-2016 11:...

KM_Ris door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoelang voordat ik mijn nieuwe toestel ontvang? (Verlenging) Alleen-lezen Opgelost

Hoi, Ik kan op 27-12 mijn abonnement verlengen. Ik wil hiervoor graag de Galaxy S7 kiezen met het Red 5GB pakket.Ik heb een beetje rondgekeken, en kan nergens vinden hoe een verlenging werkt. (Dit is ...

Panic door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen