Goedemorgen
sinds vandaag zit ik bij Vodafone nu is het zo dat wij thuis ook ziggo hebben en die op de naam van mijn man staat.
is het zo dat de kortingen er bij mij dan ook automatisch van af gaan enzo?
ik hoor het graag
met vriendelijke groet
nienke Nipius
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Nienke3
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Als eerst welkom bij Vodafone en wat goed dat je een combinatie abonnement hebt bij Ziggo en Vodafone. Het klopt dat de korting er bij jou automatisch afgaan na controle van je adres gegevens. Dat de naam anders is, dat is niet erg. Alleen adres gegevens moeten wel hetzelfde zijn, bij Vodafone (van jou abonnement) en Ziggo (van je man z'n abonnement). Als dat klopt dan krijg jij de korting en dubbele data bij Vodafone en je man kan bij Ziggo een keuze maken uit drie gratis zender pakketten en krijgt ook nog gratis Ziggo Safe Online XL-pakket. Zie voor meer info: https://www.ziggo.nl/vodafone/gratis-extras
Het kan even duren omdat ze je gegevens moeten controleren. Valt nu net je factuur in deze periode dan kan het zijn dat het nog niet is verrekend, dat komt dan bij je volgende factuur in orde (niet met terugwerkende kracht). Maar meestal is het binnen 1 of 2 weken gecontroleerd en dan krijg je daar een Vodafone SMSje over en een mailtje bij Ziggo. Ik zou zeggen, alvast heel veel plezier!
Hoi @Nienke3
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Als eerst welkom bij Vodafone en wat goed dat je een combinatie abonnement hebt bij Ziggo en Vodafone. Het klopt dat de korting er bij jou automatisch afgaan na controle van je adres gegevens. Dat de naam anders is, dat is niet erg. Alleen adres gegevens moeten wel hetzelfde zijn, bij Vodafone (van jou abonnement) en Ziggo (van je man z'n abonnement). Als dat klopt dan krijg jij de korting en dubbele data bij Vodafone en je man kan bij Ziggo een keuze maken uit drie gratis zender pakketten en krijgt ook nog gratis Ziggo Safe Online XL-pakket. Zie voor meer info: https://www.ziggo.nl/vodafone/gratis-extras
Het kan even duren omdat ze je gegevens moeten controleren. Valt nu net je factuur in deze periode dan kan het zijn dat het nog niet is verrekend, dat komt dan bij je volgende factuur in orde (niet met terugwerkende kracht). Maar meestal is het binnen 1 of 2 weken gecontroleerd en dan krijg je daar een Vodafone SMSje over en een mailtje bij Ziggo. Ik zou zeggen, alvast heel veel plezier!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.