mug11

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vraag

Hoi,
Ik heb niet veel verstand van posten op een forum, dus hoop dat ik het zo goed doe.
Ik heb vandaag mijn abonnement verlengd, en begrijp uit bovenstaande artikel dat ik nu dus een deel van de bundel krijg.
Als ik nu naar mijn verbruikkosten kijk, zie ik dat ik al 25,77 over mijn tegoed zit ??
en...volgens mij klopt mijn hele abonnement al een tijdje niet, ik zie dat ik steeds 200mb heb maar volgens mijn contract moet ik 300mb hebben, hoe kan dit ?
1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
De voorwaarden, tarieven, bel-tegoed en data-tegoed zijn bij de verlenging van je abonnement direct ingegaan.
Het bel-tegoed en het data-tegoed zijn naar rato van het resterende gedeelte van de maand Januari 2014 toegekend. In jouw geval dus ongeveer één-derde gedeelte van de volledige tegoeden.

Op jouw volgende Vodafone factuur wordt jouw "oude abonnement" en jouw verlengde abonnement correct berekend. Dat geldt ook voor het bel-tegoed en het data-tegoed.

Voor meer informatie over jouw verlengde abonnements-overeenkomst. Zie het topic: Ik heb verlengd (of ben zojuist klant geworden), en nu?

Daarin staat alles duidelijk beschreven.

Succes !

Netwerker

EDIT: hierbij de link naar het topic:). Groetjes, Annabelle_
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic