carazy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vraag over beltegoed

eergisteren had ik 20 euro beltegoed op mijn htc heb gezet, en nu heb ik opeens 10 euro.

Een maand terug is precies het zelfde gebeurt. En ik weet dat niemand op mijn telefoon kan komen. Het lijkt alsof vodafone die beltegoed gewoon weg draint.

Weet iemand hoe dat kan komen? Zijn er applicaties die je beltegoed weg draint?
3 Reacties 3
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes

eergisteren had ik 20 euro beltegoed op mijn htc heb gezet, en nu heb ik opeens 10 euro.

Een maand terug is precies het zelfde gebeurt. En ik weet dat niemand op mijn telefoon kan komen. Het lijkt alsof vodafone die beltegoed gewoon weg draint.

Weet iemand hoe dat kan komen? Zijn er applicaties die je beltegoed weg draint?

Hallo carazy,

Welkom op ons forum.

Gezien deze post al een aantal dagen zonder reactie is gebleven, misschien een kleine kickstart voor de medegebruikers.
Vodafone zal nooit je beltegoed "wegdrainen".

Wat echter wel mogelijk is dat er inderdaad applicaties zijn die je beltegoed opmaken. Ik weet niet welk toestel je gebruikt, maar applicaties zoals het weer, Twitter-, Hyves- en Facebookupdates gebruiken ook de internetverbinding van je toestel.

Misschien dat er meerdere gebruikers zijn die hier ervaringen mee hebben?

Met vriendelijke groet,

Chris
Vodafone Forum Team
Timmic

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dit is mij ook overkomen. Zomaar 10€ weg.Ik wil eigenlijk thuis op internet via WIFI en dus gebruik van het GSM-netwerk beperken tot telefoneren.
Het is prima als ik dan buitenshuis het moet activeren.
Het toestel is een Samsung Galaxy GT-I5800. Wie weet er raad?
emlouis

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben ook slachtoffer. Ben 71 jaar en ben niet geinteresserd in internetten op mijn mobiel. Bovendien heb ik een heel eenvoudig Nokia toestel en zou niet weten hoe het zou moeten en of het wel kan. Wel werd in de afgelopen maanden zo'n € 100.- van mijn tegoed afgeschreven wegens internet gebruik. Vodafone weet waarschijnlijk dat dit "normaal" is, want er werd mij snel € 40.- aangeboden aan beltegoed. Dit bleek overigens maar € 32 te zijn zag ik. Zijn er meer met dit ïnternet" gebruik?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic