Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,429Oplossingen
  • 1,914Discussies
  • 85.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

IT Policy Alleen-lezen Opgelost

Beste allemaal ik heb tot een jaar geleden voor Vodafone gewerkt en maakte daar gebruik van een Blackberry. Echter moet ik nog steeds een wachtwoord invoeren zodra het toestel blokkeerd. Deze is niet ...

black berry Alleen-lezen Onopgelost

me dochter krijgt morgen de blackberry van die aan biedingen van vodafone, nu lees ik dat er maandelijks 12,50 voor internet af gaat,gaat dat eraf zodra ze beltegoed heeft gehaald of is dit buiten haa...

Geweldig! Alleen-lezen Onopgelost

Ik plaats dit bericht hier uit pure wanhoop. Wij maken op zakelijk gebied gebruik van Vodafone maar ik vraag me serieus af hoe lang nog. Hier gaan we. Vodafone werkt met zogenaamde business partners. ...

Samsung Galaxy S2 ? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb een vraag over de Samsung Galaxy S2. Waarom is dit toestel nog niet te vinden op de Vodafone site? Half mei verloopt mijn abonnoment en zou ik hem graag willen verlengen. Het toestel dat...

Blackberry Internet Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb een vraagje over het blackberry internet:Eerst had ik een andere mobiel, maar ik wou graag een blackberry, maar mijn abonnement liep nog door. Dus ik kocht een blackberry 8520 en belde k...

Geen TV meer kijken Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen, Ik kan sinds een aantal weken via myweb.vodafone360.com of live.vodafone.com geen tv meer kijken, ik heb al 4 x met de klantenservice gebeld, maar heb 4 x een verschillend verhaal gehoord...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen