NickBekkerin

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vraag betreft verzekering.

Hallo.
Ik ben nu al 4 jaar klant bij jullie, en ik heb voor het verlengen een keer mijn toestel moeten laten repareren, hierbij kreeg ik dus ook de service van vervangend toestel.
Nu heb ik afgelopen mei mogen verlengen en begint het scherm van mijn iPhone 6 los te laten. maar ik kan nergens vinden of ik nu nog steeds recht heb op een vervangend toestel. hij is verzekerd voor 8,50 p/m. maar heb ik hiermee dus ook recht op een vervangend toestel?

Groetjes.
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
In my Vodafone kun je bij je abonnement zien of je VTS hebt (vervangend toestel service) Als deze er niet bij staat dan heb je ook geen vervangend toestel service en dien je zelf voor een andere telefoon te zorgen
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic