Heb ik uiteraard gedaan en voordat ik in de vodafone winkel kwam op advies van de klanten service al gebeld met
- 1201
- 0900-0603
- 0800-0560
- 0800-0200043
En dit 14 dagen lang bijna dagelijks daarna heb ik ergens anders een telefoon gekocht en wil ik alleen nog maar kappen met vodafone.
Uiteraard ook dagelijks contact via twitter en via de site een klachten formulier ingevuld waar ik vervolgens geen antwoord op krijg.
Bij de ruim 20 telefoontjes die ik heb gepleegd krijg ik steeds weer andere antwoorden, ja, morgen is het klaar meneer, ja, vanmiddag krijgt u een sms van 1200 dat het allemaal geregeld is, nee, meneer wat u wilt kan helemaal niet. Meneer het kan wel drie weken duren want ze lopen hopeloos achter omdat er zoveel klachten zijn. Meneer u moet maar gewoon wachten, wat het ligt aan een andere afdeling. Meneer ik zie hier dat het overmorgen geregeld moet zijn.. enz.. enz..
En dan te bedenken dat ik 25 februari nog een tevreden (afgezien van het slechte bereik) klant was die een nieuwe iphone 5 wou bestellen met abbo voor 2 jaar.