Ben sinds november bij Vodafone komend van T mobile, had begrepen dat het netwerk van vodafone een van de beste zou zijn van nederland.
Wat kom ik daar van terug zeg!
In huis met tmobile 3-4 strepen 3g en bijv in het winkelcentrum Nieuw vennep gewoon bereik.
Nu met Vodafone geen of nauwelijks 3G bereik thuis ( en het ligt aan mijn huis?) in het winkelcentrum geen data verbinding of geen service, om de haverklap krijg ik geen belangrijke gesprekken door.
Vodafone heeft het eerst op mijn Iphone 5 geschoven daar ik ook max 0,35 mbit download snelheid had, hiervoor is DRIE keer mijn Iphone omgeruild of gerepareerd! Het blijkt gewoon dat je 2 keer per dag je Iphone helemaal uit moet zetten om hem weer opnieuw op het netwerk te laten inloggen, ik heb al heeeeel lang een Iphone en nog nooit deze problemen gehad. Maar het ligt niet aan het Vodafone netwerk?
Op emails aan de klantenservice krijg is steeds weer hetzelfde standaard antwoord, blijkbaar leest niemand de emails goed ook niet als ik voorgaande antwoorden erbij plak.
Kortom ik vind het echt om te janken wat een slecht bedrijf en niemand is bereidt om nu eens toe te geven dat het probleem gewoon bij hun ligt in plaats van mijn telefoon ,huis enz allemaal de schuld te geven.
Ik zou het liefst mijn abonnement onbinden, op basis van het feit dat zij gewoon niet nakomen waar ik voor betaal.
Maar dat zal wel weer heel moeilijk worden en zit ik dus vast aan een abonnement waar ik zeeeer ontevreden over ben.
Iemand leuke tips?