Onlangs (al eind juli geloof ik) de melding ontvangen mijn abonnement te kunnen verlengen. Dit jaar word ik 30 jaar en ben sinds ik me kan herrineren (vanaf mijn 13e ofzo) al klant van Vodafone. Vroeger nog met libertel en ook nu nog samen met ziggo. Ondanks dat f1 eraf is dus nog steeds trouwe klant met alles. Mijn vrouw eveneens trouwe klant.
Vroeger betekende dit nog wel wat en kreeg je nog eens een persoonlijke aanbieding voor een verlenging van je abbonnemt. Echter tegenwoordig krijg ik een telefoontje met de uitspraak we hebben een speciale aanbieding alleen voor u als u nu uw abbonnemt verlengd. Vervolgens tekst en uitleg bij deze aanbieding.
Helaas ben ik net diegene die zegt ik denk er even over na ipv meteen toe te happen en kom er dan vervolgens achter dat ongeacht ik mijn abbonnement verleng of een nieuwe af zou sluiten ik beide keren de zogenaamde speciale aanbieding krijg alleen voor mij.
Ik vind dit erg jammer en vraag dan ook op deze manier aandacht voor het feit dat we zo beetgenomen worden en heel veel mensen er zo intuinen.
Ook vraag ik hierbij de aandacht van Vodafone of ze hier wat mee/aan kunnen doen begin in ieder geval bij je verkopers op te leiden tot eerlijke mensen of je bedrijfsprotocol voor het verlengen van abonnementen aan te passen want dit is natuurlijk gewoon verkeerde en valse reclame.
En ten tweede vraag ik jullie kom nou eens met een echt goeie aanbieding voor mij als trouwe klant en potentiële abonnee verlenger.