janwillemmeulen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Voordeel van verlenging?

Onlangs (al eind juli geloof ik) de melding ontvangen mijn abonnement te kunnen verlengen. Dit jaar word ik 30 jaar en ben sinds ik me kan herrineren (vanaf mijn 13e ofzo) al klant van Vodafone. Vroeger nog met libertel en ook nu nog samen met ziggo. Ondanks dat f1 eraf is dus nog steeds trouwe klant met alles. Mijn vrouw eveneens trouwe klant. 

 

Vroeger betekende dit nog wel wat en kreeg je nog eens een persoonlijke aanbieding voor een verlenging van je abbonnemt. Echter tegenwoordig krijg ik een telefoontje met de uitspraak we hebben een speciale aanbieding alleen voor u als u nu uw abbonnemt verlengd. Vervolgens tekst en uitleg bij deze aanbieding. 

 

Helaas ben ik net diegene die zegt ik denk er even over na ipv meteen toe te happen en kom er dan vervolgens achter dat ongeacht ik mijn abbonnement verleng of een nieuwe af zou sluiten ik beide keren de zogenaamde speciale aanbieding krijg alleen voor mij. 

 

Ik vind dit erg jammer en vraag dan ook op deze manier aandacht voor het feit dat we zo beetgenomen worden en heel veel mensen er zo intuinen. 

 

Ook vraag ik hierbij de aandacht van Vodafone of ze hier wat mee/aan kunnen doen begin in ieder geval bij je verkopers op te leiden tot eerlijke mensen of je bedrijfsprotocol voor het verlengen van abonnementen aan te passen want dit is natuurlijk gewoon verkeerde en valse reclame. 

En ten tweede vraag ik jullie kom nou eens met een echt goeie aanbieding voor mij als trouwe klant en potentiële abonnee verlenger. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
janwillemmeulen
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Helaas via andere wegen goedkoper een abbonement af kunnen sluiten bij deze topic gesloten wat mij betreft. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @janwillemmeulen
Een warm welkom hier op de Vodafone Community. 

Goed dat je dit hier aankaart. We zijn natuurlijk super blij dat jij en jouw vrouw al zo lang klant zijn. Wanneer je dan een persoonlijke aanbieding krijgt, dan ga je er vanuit dat het ook een persoonlijk aanbod is en niet het algemene aanbod betreft. Deze feedback zet ik dan ook zeker voor je door. Heel af en toe hebben we wel een leuke actie, waarbij je met een verlenging of een nieuw abonnement een extraatje krijgt. Zo hadden we bijvoorbeeld vorig jaar dat als je in een specifieke periode je abonnement verlengde je een voucher kreeg waarmee je een flinke korting kreeg op Apple Airpods. Momenteel hebben we niet zo'n dergelijke actie lopen. Via deze weg kan ik je ook geen speciaal aanbod doen. Wel kan ik een voucher per e-mail toesturen waarmee je zelf alle abonnementen en (eventueel toestellen) kunt bekijken en hierbij nog een kleine korting krijgt op de prijs van het abonnement. Mocht je graag zo'n voucher willen ontvangen, vul in je Community profiel het e-mailadres in waar ik deze naar toe mag sturen. Je kunt dit dan zelf op je gemak bekijken en een keuze maken

janwillemmeulen
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Heb me met my Vodafone aangemeld dus zou gekoppeld moeten zijn. Zal nog niet zeggen dat dit een oplossing is maar ben wel benieuwd met voor vouchers u komt. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Bij deze heb ik de voucher naar je toe gestuurd @janwillemmeulen

janwillemmeulen
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Helaas via andere wegen goedkoper een abbonement af kunnen sluiten bij deze topic gesloten wat mij betreft. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic