Msmutsie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voicemail werkt niet.

Hallo,

Ik wil graag mijn voicemail instellen maar als ik naar 1233 bel word er gezegd dat er niet opgenomen word, dat ik terug naar voicemail menu ga en dan word de verbinding verbroken.

???

Wie kan me hiermee helpen ?
Alvast bedankt.


42 Reacties 42
Remmelt

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is inmiddels opgelost via de chat, bedrag wordt idd gecrediteerd.
josje

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Mijn voicemail werkt ook niet. Zelfde probleem als bianca.
klantenservice gebelt. Zouden voicemail activeren.
1233 niet bereikbaar voicemail aan :verbinding wordt verbroken
mijn email j.carmiggelt@chello.nl
josje

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Nu na klantenservice gebelt te hebben nog steeds geen voicemail ????
josje

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Klantenservice bellen heeft ook geen nut gehad. Zien inderdaad voicemail uit staat, beloven hem aan te zetten maar tot nu toe geen resultaat.
Daar komt bij dat elke keer wanneer ik 1233 of 1231 bel er een minuten van mijn beltegoed afgaat. Voicemail was of is toch gratis?
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
@josje,

Uiteraard is dat erg onhandig. Helaas kunnen de forumleden dit niet voor jou oplossen. Heb je nog eens geprobeerd om hem zelf aan te zetten? Dit kan via My Vodafone of telefonisch. Voor meer informatie kun je de voicemail pagina bekijken. Indien het alsnog niet lukt raad ik je aan om opnieuw de klantenservice te benaderen.
josje

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
MelH via mijn computer is de pagina om voicemail te bewerken en dus aan te zetten al heel lang niet beschikbaar. Wordt aan gewerkt. Pfffff wanneer dan?
Via Facebook contact gezocht maar dat gaat weken duren met het tempo waarmee ik antwoorden krijg. Tot nu toe alleen vraag gekregen om mijn gegevens te geven via privébericht.
Dus gedaan. Hoor niks meer.????
josje

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
MelH Dit onderwerp is dus nog lang niet voltooid.
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
Hi josje,

Wat hoor je als je belt naar 12331 ? (let goed op de laatste 1 erachter)

Groetjes,
Robert
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@josje,

Het was de afgelopen dagen inderdaad erg druk via alle kanalen bij de klantenservice. Is het inmiddels wel gelukt om de voicemail te activeren?
maryen65

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik wilde mijn voicemail instellen op mijn telefoon maar weet niet hoe dat moet. Googlen en omdat ik prepaid vodafoneklant ben kwam ik hier terecht. 12331 gebeld en word direkt disconnect. Zie ik hier het probleem staan en die is al van een jaar terug en nog heeft vodafone het niet opgelost? Das een hele slechte zaak. Nouja geen voicemail dus
Djmaartenn

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ook ik heb exact het zelfde probleem.

sabah89

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij doet het voicemail ook niet. Ik heb al paar keer 1233 gebeld het gaat alleen door en daarna beeindigt hetzelf
Ik wil graag dat mijn voicmail aanstaat. Hoe doet je dat?
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hi!

Op het moment dat het niet lukt, neem dan even contact op met de klantenservice via 0900-0940 of 1201. Hier kunnen ze dit voor je in orde maken:)
sjonnie

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
even erbij zetten 0900-0940 is alleen voor mobiele nummers, en 1201 kun je vergeten want die is steeds in gesprek.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@sjonnie, 0900-0940 kun je ook met een vast nummer bereiken 🙂
Janneke21

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook precies hetzelde probleem.
Zowel met de verkorte als de lange telefoonnummers voicemail proberen in te stellen, geen resultaat.
Klantenservice gebeld (35 min in de wacht!), daar wilde men niet helpen "omdat dit de verkeerde afdeling is". Na enig aandringen is er toch een notitie van het probleem gemaakt. Daar is blijkbaar niets mee gebeurt.
Bij een Vodafonewinkel geweest (Alexandrium Rotterdam) waar men mij nota bene naar een iphone winkel probeerde te sturen. Nieuwe simkaart gekregen, waarbij ik meteen al zei dat de simkaart niet het probleem is.

Nog steeds geen werkende voicemail. Het lijkt er echt op dat Vodafone dit probleem niet wil oplossen! Terwijl het toch al ruim 1,5 jaar voorkomt en waar meerdere mensen last van hebben. Vodafone ziet dit blijkbaar nog steeds als een "onbekend probleem" en niet belangrijk genoeg om op te lossen. Is echt de enige optie om verder maar zonder voicemail te blijven zitten?
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Janneke21

Helaas kunnen we je vanuit hier niet verder helpen.
Ik raad je aan om hiervoor contact op met de klantenservice. Zij kunnen je hierbij verder helpen. Zij zijn vanaf 08:00 uur geopend hiervoor.

Groetjes Stevied86
Carin1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als je dat doet krijg je te horen dat er kosten zitten aan het omzetten van de instelling?
Beetje triest, als ik hier dan lees dat alle middelen om het zelf op te lossen, my Vodafone, chat etc. Niet werken.
Dé oplossing klantenservice bellen LIJKT, en je daar te horen krijgt, je voicemail staat idd uit, maar als ik het verander moet u betalen?
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Carin1

Dat klopt inderdaad. Via de klantenservicezitten hier kosten aan verbonden. Echter als het ongemak is en jij kunt er verder niks aan doen wordt er nog wel eens een uitzondering gemaakt. Denk ook puur dat het eraan ligt wie je aan de telefoon krijgt en op welke afdeling je uit komt.

Groetjes Steven
josje

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
werkt inmiddels in ieder geval bedankt
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic