Msmutsie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voicemail werkt niet.

Hallo,

Ik wil graag mijn voicemail instellen maar als ik naar 1233 bel word er gezegd dat er niet opgenomen word, dat ik terug naar voicemail menu ga en dan word de verbinding verbroken.

???

Wie kan me hiermee helpen ?
Alvast bedankt.


Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bigmouse1983

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb gisteren al contact gehad met de klantenservice van Vodafone. Het probleem is verholpen, maar ik zou jullie wel nog een tip willen meegeven. Als meerdere mensen hetzelfde probleem ervaren en op de website de functie ook niet werkt, zou het fijn zijn als daar een melding van word gemaakt. Dan was ik namelijk gelijk naar deklantenservice gegaan, ipv alles uitproberen en denken dat er een storing is, maar die dan weer niet kunnen vinden tussen de actuele storingen die op de website worden vermeld.

Bekijk in context

42 Reacties 42
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Wat onhandig zeg! Lukt het ook niet om deze in te schakelen via My Vodafone, @Msmutsie ?
Bigmouse1983

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem. Voicemail staat uit volgens het bandje dat ik krijg als ik mijn eigen mobiel bel en als ik 1233 bel dan krijg ik te horen dat die persoon die ik bel niet opneemt en dan word de verbinding verbroken.
Bij 12331 (waarmee je voicemail hoort te kunnen aanzetten) hoor ik alleen: "you will now be disconnected" en dan word de verbinding verbroken.

Op MyVodafone kan ik mijn voicemail ook niet instellen. Hier krijg ik de melding: Het verzoek kan helaas niet worden uitgevoerd. Probeer het later opnieuw.

Wat kan ik nu nog doen om mijn voicemail wel werkend te krijgen?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi @Bigmouse1983

Dat is inderdaad erg vreemd! Als het via My Vodafone en via je telefoon niet werkt dan kun je misschien beter even schakelen met onze klantenservice. Misschien staat er iets niet helemaal goed in de instellingen en dan kunnen mijn collega's dat aanpassen in hun systeem.

Of heb je al eens contact gehad met de klantenservice?
Bigmouse1983

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb gisteren al contact gehad met de klantenservice van Vodafone. Het probleem is verholpen, maar ik zou jullie wel nog een tip willen meegeven. Als meerdere mensen hetzelfde probleem ervaren en op de website de functie ook niet werkt, zou het fijn zijn als daar een melding van word gemaakt. Dan was ik namelijk gelijk naar deklantenservice gegaan, ipv alles uitproberen en denken dat er een storing is, maar die dan weer niet kunnen vinden tussen de actuele storingen die op de website worden vermeld.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Dat is uiteraard nuttig advies. Ik zal intern navraag gaan doen want zover mij bekend waren er geen algemene problemen met het activeren van voicemail. Als die er waren en we hadden dat geweten, dan zouden we uiteraard iets melden. Bedankt voor de melding!
hansschipper

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb ook dat idiote probleem met mijn voicemail; ik zie dat het hier al meerdere keren benoemd is, waarom heeft Vodafone daar geen pasklaar antwoord op, behalve met de klantendienst te bellen die nu niet aanwezig is (alleen voor urgente gevallen).
Chefke67

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik heb hetzelfde probleem.
Ik heb er alleen problemen mee dat ik wel gratis voicemail mag gebruiken, maar om het werkend te krijgen moet ik een betaald klantenservice nummer bellen?! Als een leverancier (Vodafone) niet kan leveren wat beloofd is, dient dit zonder kosten opgelost te worden!
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Chefke67,

Je kunt hiervoor ook contact opnemen via onze Facebook of Twitter pagina. Hier kunnen we nagaan of wel alles goed staat ingesteld. Via het Forum is dit niet mogelijk omdat we geen klantgegevens kunnen uitwisselen.
Michelheikamp

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb vandaag een nummer geactiveerd. Waarom kan ik mijn voicemail niet instellen. Bellen naar 1233 gaat alleen over en online: Het verzoek kan helaas niet worden uitgevoerd. Probeer het later opnieuw. Nu krijg ik ook nog: Helaas is je registratie niet helemaal goed verlopen. Neem contact op met onze Klantenservice zodat je de bonus alsnog ontvangt.
Moermanski

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem.
Jammer dat er nog geen standaardoplossing is.
joshee

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is wel gelukt via het hele nummer bv +31654501231
Arjan_Kuiper

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kan ook mijn voicemail niet aanzetten en krijg geen gehoor op de nummers van vodafone iemand enig idee wanneer dit is opgelost?

Alvast bedankt
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Arjan_Kuiper , daar zijn geen algemene problemen mee bekend. Kun je wat meer informatie geven over het probleem? Op welke postcode? Welke telefoon? Welke melding krijg je? Rekeningen betaald? Etc. Hopelijk kan onze community je dan beter helpen.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Arjan_Kuiper We hebben helaas niks meer van je gehoord. 😞
DaanenPol

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Wij hebben het probleem dat we wel naar de voicemail kunnen bellen maar nadat ze welkom heeft gezegd blijft de lijn zwart.
Dit is ontstaan nadat we de verlenging hebben doorgevoerd.
Het is een zakelijk abonnement dus best vervelend , wat kunnen we doen?
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
@DaanenPol Kijk eens in My Vodafone. Zie je daar dat je de Voicemail aan hebt staan? Indien niet: zet hem aan ;). Indien niet: neem even contact op met onze klantenservice om dit voor je na te laten kijken.
biancavanhelden

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Precies hetzelfde probleem, bellen naar 1233 krijg ik een kiestoon en na een tijdje de melding dat het nummer niet wordt opgenomen. Voismail activeren krijg ik de melding "you will now be disconected"

Als zoveel mensen dit probleem hebben waarom dan geen pasklare oplossing posten op het forum
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@biancavanhelden, je kunt hiervoor het beste even contact opnemen met de klantenservice. Je voicemail heeft waarschijnlijk een reset nodig. Dat kunnen we via het Forum niet voor je oplossen, maar wel via de klantenservice 😉
Remmelt

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik had ook het probleem dat de voicemail niet ingeschakeld kon worden. Aanvankelijk via de klantenservice geprobeerd het probleem te verhelpen middels een reset o.i.d. ,maar dat hielp niet en ik kreeg het advies om naar een vodafone winkel te gaan.
Bij de vodafone winkel heeft de medewerker telefonisch e.e.a. geregeld (duurde wel 15 minuten) en uiteindelijk werkte het. Nu zie ik dat er op mijn factuur € 20,85 in rekening is gebracht voor het deblokkeren van de voicemail.
Ik denk dat dat niet correct is want ik ben niet verantwoordelijk geweest voor het probleem, en de medewerker in de winkel heeft ook niets gezegd over kosten.
De vodafone chat is onbereikbaar en via facebook wacht ik nu ook al 2 dagen op een reactie maar daar is het radiostilte. Misschien kan ik hier duidelijkheid kan krijgen? Ik wil graag dat de € 20,85 gecrediteerd wordt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic