sambreuker

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

VodafoneZiggo werkt niet

Hallo,

Sinds December heb ik mijn abonnement bij Vodafone. Toen ik het abonnement afsloot verwachtte ik dat ik kon profiteren van de ZiggoVodafone deals, aangezien ik ook Ziggo alles-in-1 heb. Ik kom er nu net achter dat deze korting van €5 en de dubbele data bundel niet actief zijn op mijn abonnement. Hoe kan dit? Is het mogelijk om dit te veranderen en is het mogelijk om de €5 per maand, van de afgelopen maanden terug te krijgen? Bedankt voor uw aandacht.

Mvg,

Sam
9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Ik zal proberen duidelijk uit te leggen welk abonnement je zou moeten afsluiten om 5,- euro korting te krijgen. de 5,- euro korting krijg je op deze voorwaarden: Bespaar non-stop € 5 op Red abonnementen aangesloten na 18 april 2017. Of je nu kiest voor Sim Only, of voor een Red abonnement met telefoon. Je moet dus in het bezit zijn van een Red abonnement en dan krijg je die 5,- euro korting. Weet niet welk abonnement je nu hebt?!

De dubbele data zou je eigenlijk overal op moeten krijgen, beetje vreemd dat je dit niet hebt ontvangen. Vodafone zegt hierop: Elke maand verdubbelen wij de standaard databundel van alle Start, Red, Smart, Scherp en Black abonnementen op jouw adres. Mocht je deze niet krijgen dan zou ik via My Vodafone app even een chat aan gaan met iemand van de klantenservice of anders even bellen met de klantenservice. Uiteraard kan je ook via Twitter en/of Facebook een prive bericht sturen en dan kunnen ze je ook helpen.

Terugwerkende kracht regels kan ik natuurlijk als klant niet op ingaan, weet niet hoe Vodafone daar mee omgaat. Lijkt me dat als je recht hebt op die korting dat je die wel terug krijgt. Data zal misschien wat moeilijker zijn. Maar goed, daar kan ik niet over oordelen, dat is echt aan Vodafone 😛

Hoop dat ik je heb kunnen helpen, mocht je nog vragen hebben, laat het weten.

sambreuker
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt voor je antwoord . Het vreemde vind ik dat ik aan alle eisen voldoe. Ik heb na 18 April 2017 mijn abonnement afgesloten, ik heb ziggo alles-in-1 en ik heb een Vodafone Red abonnement. Ik start zo even een chat met de medewerkers. Ik laat weten hoe het is afgelopen! Dank.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Goed plan om even te gaan chatten. Dan kunnen ze het gelijk uitzoeken voor je.
Als jij zegt dat je aan alle voorwaarden voldoet dan kunnen ze niets anders doen dan het terug draaien.
Maar goed, ik hoor graag van je hoe het gesprek is verlopen en wat ze gaan doen, als je dat wil delen natuurlijk 🙂
sambreuker
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zo, dat ging snel . Eventjes via Messenger gechat en... resolved! Ons adres van Ziggo bleek op x te staan en het adres van Vodafone op x - 002, waardoor het systeem de adressen niet kon matchen. Mijn fout! Binnen een paar weken wordt het geupdated. Denk niet dat ik mijn geld nog terug zie, maar ben in ieder geval blij dat het opgelost is.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
TOP, wat goed zeg. Dat is dan gelukkig opgelost.
Je zou het eventueel nog een keer kunnen vragen of ze dit kunnen recht zetten, Nee heb je en Ja kan je krijgen :). Ben in ieder geval blij dat het snel is opgelost en dat ze je hebben kunnen helpen. Fijne dag nog en geniet van je kortingen 😛
sambreuker
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Thanks! Jij ook.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Fijn dat het is opgelost! Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic