Pech-gehad

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Harman Kardon speaker dus niet gegarandeerd bij S9

Op zoek naar een nieuw abonnement heb ik me destijds laten verleiden met een mooie Harman Kardon speaker. Vooral omdat er al plannen waren tot aankoop van dergelijk syteem was de keuze snel gemaakt.
Opmerkelijk is dat ik direct na het afsluiten van het abonnement niets meer kon terugvinden over de in het vooruitzicht gestelde Harman Kardon luidspreker. In mijn daarop volgende zoektocht ben ik enorm veel mensen tegengekomen met dezelfde ervaring maar ook zonder oplossing. Nu heb ik antwoord gekregen van Vodafone en word mij verteld dat ik gebruik had moeten maken van een zogenoemde Friends and Family actie.
Geen idee wat dat mag betekenen, maar ik ben blijkbaar geen friend.

Raar, want via de advertentie met de speaker heb ik mijn abonnement afgesloten. Ik verwacht naar aanleiding van het simpele onverklaarbare antwoord van Vodafone geen passende oplossing meer en voel me eerlijk gezegd een beetje genaaid.

En omdat ik me afvroeg of ik de enige was dit bericht.
4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Pech-gehad,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Beetje vervelend dat je op deze manier kennis maakt met de Community van Vodafone. Hoe het allemaal in elkaar zit met deze speaker en/of de zogenoemde Friends en Family actie, weet ik niet. Maar ik heb wel informatie gevonden over de Harman Kardon luidspreker actie, misschien heb je hier iets aan?

https://forum.vodafone.nl/t5/Samsung/Harman-Kardon-speaker-actie/td-p/293076

In ieder geval succes met uitzoeken en misschien dat een Vodafone Moderator hier nog een antwoord op kan geven. Fijne dag toch nog gewenst!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Aangezien er dus al een ander topic over de Harman Kardon speaker bestaat zal dit dubbele topic binnenkort worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic