,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Ik zal proberen duidelijk uit te leggen welk abonnement je zou moeten afsluiten om 5,- euro korting te krijgen. de 5,- euro korting krijg je op deze voorwaarden: Bespaar non-stop € 5 op Red abonnementen aangesloten na 18 april 2017. Of je nu kiest voor Sim Only, of voor een Red abonnement met telefoon. Je moet dus in het bezit zijn van een Red abonnement en dan krijg je die 5,- euro korting. Weet niet welk abonnement je nu hebt?!
De dubbele data zou je eigenlijk overal op moeten krijgen, beetje vreemd dat je dit niet hebt ontvangen. Vodafone zegt hierop: Elke maand verdubbelen wij de standaard databundel van alle Start, Red, Smart, Scherp en Black abonnementen op jouw adres. Mocht je deze niet krijgen dan zou ik via
My Vodafone app even een chat aan gaan met iemand van de klantenservice of anders even
bellen met de klantenservice. Uiteraard kan je ook via Twitter en/of Facebook een prive bericht sturen en dan kunnen ze je ook helpen.
Terugwerkende kracht regels kan ik natuurlijk als klant niet op ingaan, weet niet hoe Vodafone daar mee omgaat. Lijkt me dat als je recht hebt op die korting dat je die wel terug krijgt. Data zal misschien wat moeilijker zijn. Maar goed, daar kan ik niet over oordelen, dat is echt aan Vodafone
😛Hoop dat ik je heb kunnen helpen, mocht je nog vragen hebben, laat het weten.