jvk

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone wallet doet het niet meer na nieuwe simkaart

Ik heb een nieuwe simkaart gekregen (NFC-Simkaart). Nu wil ik graag vodafone wallet gebruiken, maar ik krijg steeds de melding 'Je Wallet profiel is geregistreerd met een andere simkaart.' Wat moet ik nu doen?
6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Het snelste is contact opnemen met de klantenservice afdeling smartphone crew. Zij kunnen dit meteen doorspelen naar de technische dienst om dit te verhelpen.
Normaliter heeft wallet 48 uur nodig om het te synchroniseren.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
jvk , is het nog gelukt door te wachten of via de Smartphone Crew?
jvk
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geen van beide, ik ben momenteel erg druk dus heb ik nog niet de kans gehad om contact op te nemen met de smartphone crew
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
jvk , is het inmiddels al gelukt?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic