rasha1933

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone viocemail voor geen mogelijkheid uit te schakelen

Het is al een aantal jaren zo dat Vodafone voicemail voor geen mogelijkheid is uit te schakelen, zowel op de site niet als via mobiel, ik vind dit erg vervelend. Wanneer wordt dit nu eens gefixt ? Ik wil mijn voicemail uitschakelen

12 Reacties 12
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @rasha1933 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Vreemd zeg, ik kan mijn voicemail aan- en uitzetten zonder problemen. Misschien kan je het beste even de klantenservice bellen om te vragen of ze je voicemail instellingen willen resetten en dan eens kijken wat er gebeurd. Dit is de meeste snelle oplossing en begrijp van sommige mensen dat het probleem dan is opgelost (tenminste, de mensen die een lange tijd geen voicemail hebben gehad en deze opeens in willen schakelen - dus net andersom) :-).

Laat nog even weten wat je inmiddels hebt gedaan en of je contact hebt opgenomen met de klantenservice voor een reset. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @rasha1933

Wat gek dat het niet lukt om jouw voicemail uit te schakelen. Graag neem ik een kijkje voor je op de achtergrond. Mogelijk dat ik iets kan realiseren met betrekking tot de instellingen. Wil je hiervoor jouw Community profiel aanvullen met jouw gegevens en mij een seintje geven? 🙂

rasha1933
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedendag Cecilia VF

Ik heb de profiel gegevens aangevuld

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ik hoop dat ze er vanmiddag nog is en anders kan Cecilia je maandag weer helpen.
En anders toch even proberen via de klantenservice 🙂

rasha1933
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik weet niet wie jij bent maar stop met reageren naar mij, ik heb jou niets gevraagd.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Nou nou zeg, nooit gehoord van een klanten helpen klanten Community? Hier helpen klanten elkaar en daarnaast sta ik in contact met de medewerkers van Vodafone en daarom ook reageer. En om nu niet een teleurstelling op te lopen geef ik alleen maar aan dat meestal op vrijdagmiddag t/m zondag er geen Vodafone medewerker aanwezig is. 

Maar goed, veel plezier alvast en een goed weekend!

rasha1933
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Je bent helemaal niets.  Mensen met grootheidswaanzin heb ik een hekel aan.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @rasha1933,
Welkom op de community van Vodafone. Ik begrijp dat je problemen hebt met het uitschakelen van de voicemail. Ik help je graag verder hiermee.
Ik wil je wel verzoeken om je aan de huisregels van de Community te houden. Hier op de Community zijn meerdere leden online die je graag de juiste informatie willen geven zoals @Energieboy. Daar zijn wij dankbaar voor omdat zij vaak de juiste informatie geven.
Je geeft aan dat je verschillende manieren geprobeerd hebt om de voicemail uit te schakelen. De enige manier om de voicemail uit te schakelen is door te bellen met 12330 of door een medewerker van Vodafone. Welke manieren heb je geprobeerd? Heb je daarbij een foutmelding gekregen? Zo ja, welke foutmelding? 
Ik heb je voicemail eenmalig zonder kosten uitgezet. De volgende keer (mocht je de voicemail in of uitschakelen). zullen daar kosten voor berekend worden. Zie voor meer informatie: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/tarieven-en-voorwaarden.

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag. 

rasha1933
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

wat is dat voor raars dat daar kosten voor berekend worden, in al die jaren dat ik bij Vodafone zit is dat nog nooit het geval geweest en geen enkele provider rekent kosten voor het aan of uit zetten van een voicemail.

 

" De enige manier om de voicemail uit te schakelen is door te bellen met 12330 of door een medewerker van Vodafone"

Maar als dat de enige manier is waarom staat dan de mogelijkheid voor het zelf instellen op de website ? Haal dat dan ook weg, want ik krijg de melding, het is niet mogelijk om voicemail aan of uit te schakelen. Geld ook voor als je belt voicemail aan of voicemail uit. Zelfs doorschakelen is niet mogelijk op de site zelf. Dit is al 3 jaar zo.

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hoi @rasha1933
Het instellen van een voicemail is weer iets anders dan het inschakelen van een voicemail. Maar ik begrijp de verwarring hierover. In ieder geval heeft Steven de voicemail nu kosteloos voor je uitgeschakeld. Had je dit zelf ook al even gecontroleerd? En werkt het nu naar tevredenheid?

rasha1933
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik dat controleren ?

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @rasha1933,

 

Bedoel je hoe je controleert of die uitstaat? De snelste weg is om iemand je te laten bellen en niet op te nemen 🙂 Zeker gezien de eerdere mogelijkheden (zoals het bellen naar 1233 of My Vodafone) niet helemaal goed gingen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic