Ik heb sinds kort een nieuwe simkaart en een nieuw nummer.
Wel heb ik nog gewoon mijn "oude" telefoon een samsung S5.
Ik had al met mijn vorige nummer de app mobile protect geïnstalleerd.
Nu krijg ik elke keer de melding bij het activeren van de mobile protect app de melding: Uw toestel is algekoppeld aan 31*******77, Activeer uw abbonement met dit account. (dit is dus mijn oude nummer)
Hoe moet ik nu in hemelsnaam mijn abbonement activeren, want in de app kan ik alleen een e-mail adres en een pincode ingeven en wat ik ook probeer, inclusief het e-mailadres dat ik voorheen voor mobile protect gebruikte met de correcte pincode (jaja die weet ik gewoon nog) ik blijf deze melding krijgen en kom dus geen stap verder in de app.
Mijn telefoon werkt gelukkig nog wel gewoon, maar elke keer dat ik mijn telefoon opnieuw opstart of uit en aan zet, krijgt mijn vrouw een SMS met de melding dat mijn simkaart gewisseld is. (instelling van oude nummer i.c.m. vodafone mobile protect)
Ik zou hier toch wel graag een oplossing voor krijgen en tot dusver is er nog niemand geweest die dit kan oplossen, niet bij de telefonische helpdesk, niet op de vodafone facebook pagina.
Misschien dat er hier iemand een oplossing heeft?