iphone

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone komt geen enkele afspraak na Vreselijk !! al bijna 5 maanden aan het wachten !!

feb 2015 is myn 2 jarig contract verlopen heb ik contact opgenomen met vodafone om myn abonnement van zakelijk naar particulier over te zetten vodafone heeft aangegeven dat formulier in te vullen+retour te zenden en zal de overdracht binnen max 3weken overgezet zijn.In dat formulier stond dat de klant zyn/haar foto mag afschermen zo beschreven zo gedaan!Er is geld afschreven van mijn rekening voor de contractsovername.Na 4weken gewacht te hebben heb ik vodafone gebeld om te kyken of de contractsovername goed gegaan is.Helaas vodafone heeft myn formulier afgewezen omdat mij foto afgeschermd was.Terwijl dat zelf door vodafone aangegeven is in dat formulier!! Dag na dag belde ik om te kijken hoever ze al waren met de contractsovername GEEN ENKEL RESULTAAT! ik werd elke keer maar weer van het kastje naar de muur gestuurd dat er aan gewerkt wordt tot aan vandaag nog steeds niets gebeurd! vervolgens vraag ik een nr behoud aan om over te stappen naar tmobile vodafone zei dat ik per direct overgezet ga worden naar tmobile aangezien er veel fout is gegaan bij vodafone en ik daar de dupe van ben geworden er is geen woord na gekomen!ik heb nu 2 dubbele kosten van vodafone+ tmobile.ik sta nu op het punt om contact op te nemen met radartv als ik niet binnen 5dagen opgebeld wordt met een passende oplossing dit loopt nu dus al sinds februari 2015 en nu zitten we in juni!! Er totaal niets gedaan door Vodafone
1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi iphone, welkom op het forum. Ik raad je aan om eerst de regels van dit board en de huisregels van het forum te lezen. Ik heb dit topic met het oog op de regels en huisregels nu gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic