Sandor1

Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Vodafone kan geen facturen meer inzien

Hoi Vodafone,

Ik kan op geen mogelijkheid de facturen meer inzien, help. Kan op geen enkele manier de klantenservice bereiken, die mee kan kijken. 

4G en YouTube werken tegenwoordig ook nauwelijks. Help alstublieft

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Die snelheden zijn prima, @Sandor1 . Het klink alsof er iets niet goed gaat met je telefoon. Heb je wellicht apps die een hoop van de snelheid kunnen beïnvloeden? Heb je de telefoon via Vodafone aangeschaft, of elders? 
Heb je al geprobeerd of je de facturen wel kunt inzien op bijvoorbeeld een laptop of PC?  
Wanneer ik de meekijk-versie van jouw MyVodafone open, zie ik namelijk gewoon de facturen staan. 

Bekijk in context

18 Reacties 18
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hoi @Sandor1 ,

 

Als het goed is zou je via MyVodafone de facturen van iedere maand kunnen inzien (zowel in de app als via de desktop versie).

 

Mocht je via de app geen facturen kunnen inzien, log even opnieuw in of installeer de app even opnieuw. Via de dekstop zou je eventueel een andere browser kunnen proberen of even de cookies wissen.

 

We horen het graag of het heeft geholpen!

Sandor1
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
SamsungExpert wrote:

Hoi @Sandor1 ,

 

Als het goed is zou je via MyVodafone de facturen van iedere maand kunnen inzien (zowel in de app als via de desktop versie).

 

Mocht je via de app geen facturen kunnen inzien, log even opnieuw in of installeer de app even opnieuw. Via de dekstop zou je eventueel een andere browser kunnen proberen of even de cookies wissen.

 

We horen het graag of het heeft geholpen!

Dat heb ik allemaal al geprobeer, op de app blijft ie gewoon laden. En op de site zegt ie: Oeps er ging iets mis. Probeer het later opnieuw

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Oke, vreemd. Wellicht lukt het met de volgende tips @Sandor1 :

 

Is de combinatie van het wachtwoord en e-mailadres correct? Je zou eventueel het wachtwoord kunnen wijzigen of dat helpt.

 

Heb je het getest in Edge als Chrome? Zou je kunnen proberen om via de browser versie van MyVodafone op je smartphone in te loggen.

 

Je gaf aan dat de app blijft laden. Blijft de app continu laden op het moment dat je wilt inloggen?

Sandor1
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

@SamsungExpert Ik heb beide browsers geprobeerd beide zeldde melding.

En het wachtwoord etc klopt hoor.

Op de app blijft ie zodra ik op rekeningen druk laden

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Gebruik je via de desktop een adblocker? Dit brengt soms problemen mee met inloggen op MyVodafone of Mijn Ziggo. Indien je deze gebruikt, schakel deze even tijdelijk uit en log opnieuw in.

 

Eventueel zou je het cache geheugen kunnen wissen van de MyVodafone app en kijken of dat werkt. Dit kun je doen via Instellingen >> Apps >> MyVodafone

Sandor1
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

@SamsungExpert app heb ik zelds al verwijderd en er opnieuw opgezet zonder effect.

Via Edge gebruik ik geen adblocker, op Chrone wel

 

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Duidelijk, zou je kunnen kijken of je het cache geheugen van de browser kunt verwijderen? Via deze website staat uitleg hoe je dit doet. Via Edge zou je tijdelijk even adblock kunnen uitschakelen en het opnieuw proberen.

 

Werkt dit allemaal echt niet, neem dan even contact op met de klantenservice.

Sandor1
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

@SamsungExpert  ik heb alle tips geprobeerd zonder succes.

Hoe kan ik nog contact opnemen als ae me overal blokkeren van de klantenservice?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @Sandor1 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. (Opnieuw)

Je bent hier al eens eerder geweest met info over het blijven hangen van apps van VodafoneZiggo. Ik weet niet waar het aan ligt maar het zou best eens kunnen dat er misschien dingen in je telefoon niet goed staan. Waarom ga je niet even langs een Vodafone winkel om je te laten adviseren? Die kijken met je mee en kunnen je dan prima direct helpen. 

Als je bij Vodafone op elke klantenservice geblokkeerd bent, dan heb je daar waarschijnlijk geen aardige indruk achter gelaten. Maar dat Vodafone je blokkeert, dat geloof ik niet zo. 

Je kan natuurlijk met een normale computer via de chat button vast wel contact krijgen met Vodafone en anders kan je ze ook bellen. En lukt het nu echt niet, dan is het veel beter om even langs een Vodafone winkel te gaan. 

Sandor1
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Maar ook m'n 4G is laatste dagen enorm traag @SamsungExpert @Energieboy Kan Twitter niet openen op 4G en ook YouTube niet. Wat kan ik doen?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Sandor1 wrote:

Maar ook m'n 4G is laatste dagen enorm traag @SamsungExpert @Energieboy Kan Twitter niet openen op 4G en ook YouTube niet. Wat kan ik doen?

Wachten op iemand van Vodafone die je kan helpen (morgen komen deze week online, vul aub bij profielinstellingen alle gegevens in). Of op de website voor netwerk controle een klacht indienen en dan gaan ze voor je kijken wat er aan de hand is. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Sandor1 . Er is vorige week een storing geweest met de MyVodafone omgeving. Dat moet nu opgelost zijn. Werkt het inzien van de facturen nu ook weer voor jou? 🙂 

 

Je geeft aan dat je verbinding traag is. Je zit op 4G dus? Welke snelheid haal je momenteel? En hoe is je bereik?

Sandor1
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

@Lycke Vodafone Nou hij begint op: 20 MB en aan het einde zit ie op 120 MBPS. Upload is 0,0. En ping is 27.

YouTube weet ie niet eens te openen ermee, evenala Disney+ of Netflix.

En het inzien van de facturen werkt nog steeds niet.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Heb je een ander apparaat waarop je je facturen eens kunt proberen in te kijken, @Sandor1 ? Want als alle andere apps ook niet goed werken, denk ik dat er eerder iets met je telefoon aan de hand is. 120Mbps is meer dan voldoende voor Youtube en Netflix enz. Wat voor toestel heb je? 

Sandor1
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

@Lycke Vodafone nee, maar op de website werkt ie ook niet.

En de snelheid is heel wisselend. Ene moment is de test 108 MBPS, andere x maar 36 MBPS. Binnen 1 minuut. 

 

Sandor1
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

@Lycke Vodafone en ik heb een S10 Lite

Sandor1
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

@Lycke Vodafone wat nu?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Die snelheden zijn prima, @Sandor1 . Het klink alsof er iets niet goed gaat met je telefoon. Heb je wellicht apps die een hoop van de snelheid kunnen beïnvloeden? Heb je de telefoon via Vodafone aangeschaft, of elders? 
Heb je al geprobeerd of je de facturen wel kunt inzien op bijvoorbeeld een laptop of PC?  
Wanneer ik de meekijk-versie van jouw MyVodafone open, zie ik namelijk gewoon de facturen staan. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic