Leuk idee het inruilen van je oude mobiel. Ik heb het mobiel van mijn zoon ook via inruildeals opgestuurd. Deze is ontvangen op 24 juli. Tot op heden hebben wij het geld nog steeds niet ontvangen. Na 6 e-mails meerdere keren bellen krijgen wij telkens hetzelfde antwoord. Het geld is overgemaakt. Nog steeds niets ontvangen, rekening nummer klopt. Wordt dus aan het lijntje gehouden. Vodafone zelf zegt geen inzicht te hebben in dit proces omdat dit door een andere firma verwerkt wordt en trekt zich er vanaf, maar in de winkel wordt je wel doorverwezen naar Vodafone inruildeals. In de winkel doen zij ook overkomen of dit een service is van Vodafone zelf........misleiding dus. Ik heb een deal met Vodafone gesloten en niet met een andere firma. Dat de door Vodafone ingehuurde organisatie, die de inruildeal verwerkt, hun belofte niet nakomt is dus eigenlijk niet mijn probleem, maar die van Vodafone. Ik ben dan ook bang dat wij naar onze centen kunnen fluiten. Kunnen jullie ons helpen ?