Goedemorgen Vodafone klantenservice, ik heb op 13 februari jl. de nieuwe Samsung S24 besteld bij Vodafone in Leidschendam, heb deze 19 februari jl. opgehaald en mij aangemeld voor de inruilactie. 22 februari heb ik de unieke actiecode ontvangen. Ik heb een Samsung Galaxy S7 32 Gb om in te ruilen, deze stond 13 februari ook in de lijst van de inruildeals. In de winkel is er speciaal voor mij nog gebeld hoe het zat met de actie, zij wisten het ook nog niet precies: ik zou € 200 terug krijgen, als het toestel in goede staat is, en de dagwaarde van, toen, € 12 maar dat laatste bedrag kon veranderen. Zie bijgevoegd screenshot. Op die voorwaarden heb ik de telefoon en accessoires gekocht. Nu is de S7 ineens uit de lijst verdwenen en kan ik geen gebruik maken van de actie... ook niet met de IMEI code. Dat schiet mij in het verkeerde keelgat. Ik vertrouw erop dat dit berust op een misverstand? Hoe kan ik alsnog gebruik maken van deze actie. Ik moet de telefoon binnen 1 week na ontvangst van de code versturen.
Bij Vodafone in Zoetermeer Stadshart had ik overigens verkeerde informatie ontvangen over de inruilactie want daar zeiden ze dat ik ook de S3 in kon leveren maar die heb ik nooit in de lijst zien staan; heel slordig dat zij verkeerde informatie verstrekken.
Hoop zsm van u te horen!
Vriendelijke groet.