Sylvia_M_76

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Onenumber activeren geeft (foutcode NE105)

Beste, ik probeer al iets meer dan een week OneNumber werkend te krijgen op een van de 06 nummers binnen het  abonnement van mijn RedTogether family. Helaas tot nu toe zonder succes. De melding die ik krijg is: 

Oeps, er is iets misgegaan

Vodafone OneNumber kan niet worden gecombineerd met een andere dienst die je al hebt. Bijvoorbeeld Vast op Mobiel of One Net (foutcode NE105).

Via de chat klantenservice zou het binnen twee dagen opgelost zijn. Maar bij herhaaldelijk navragen kan het tot wel 20 dagen duren. Kan u mij helpen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3036Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Sylvia_M_76 
De foutmelding: Vodafone OneNumber kan niet worden gecombineerd met een andere dienst die je al hebt. Bijvoorbeeld Vast op Mobiel of One Net (foutcode NE105), heb ik vaker voorbij zien komen op de Community. Je hebt geen aanvullende diensten actief staan, maar in dit geval gaat dan ergens in de backend iets mis. Om die reden wilde ik even van je weten om welk nummer het precies ging binnen jouw Red Together abonnement. Voor deze foutmelding heb ik een ticket laten loggen bij de technische dienst. Dit is in het algemeen binnen enkele dagen opgepakt en dan zou je vervolgens OneNumber zonder problemen moeten kunnen bestellen. Probeer het gerust over 2 dagen opnieuw en als ik in de tussentijd een update krijg vanuit het ticket, dan hoor jij uiteraard weer van mij!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11842Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3102Likes

Dit is nu echt iets voor Vodafone om je te helpen. Jammer genoeg is er in het weekend hier op de community niemand aanwezig maar na het weekend helpen ze je graag de goede richting op. Ik hoop dat je nog even de zondag kan afwachten 🫣.

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

Veel plezier en het komt allemaal goed!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3036Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Sylvia_M_76, goedemorgen en welkom hier!

Ah, deze foutmelding heb ik vaker voorbij zien komen op de Community. Het geeft aan dat er iets misgaat in de backend, waardoor jij OneNumber niet kan bestellen. Zoals je zelf al aangeeft heb je een Red Together aansluiting. Gaat het om het nummer eindigend op 99 waarvoor je OneNumber wilt bestellen en deze foutmelding krijgt?

Sylvia_M_76
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi Cecilia,

Nee het gaat om het nummer met de twee laatste cijfers 79.

 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3036Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Sylvia_M_76 
De foutmelding: Vodafone OneNumber kan niet worden gecombineerd met een andere dienst die je al hebt. Bijvoorbeeld Vast op Mobiel of One Net (foutcode NE105), heb ik vaker voorbij zien komen op de Community. Je hebt geen aanvullende diensten actief staan, maar in dit geval gaat dan ergens in de backend iets mis. Om die reden wilde ik even van je weten om welk nummer het precies ging binnen jouw Red Together abonnement. Voor deze foutmelding heb ik een ticket laten loggen bij de technische dienst. Dit is in het algemeen binnen enkele dagen opgepakt en dan zou je vervolgens OneNumber zonder problemen moeten kunnen bestellen. Probeer het gerust over 2 dagen opnieuw en als ik in de tussentijd een update krijg vanuit het ticket, dan hoor jij uiteraard weer van mij!

Sylvia_M_76
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank je wel!

Het probleem is verholpen

groet Sylvia

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic