hallo allemaal,
begin oktober 2013 mijn blackberry opgestuurd naar het juiste postadres van Vodafone inruildeal.
na 2,5week niets gehoord of gelezen en zeker geen geld ontvangen.
1ste keer,
Ene Arno vertelde dat het in November erg druk is geweest, maar zou mij binnen 3dagen iets mailen aangaande mijn toestel. niets van gehoord per mail/telefoon.
2de keer,
Ene Alex vertelde mij dat door de storing en de inspectie een achterstand was ontstaan, maar mijn toestel was binnen gekomen op de begin december, en het geld is gestort op 19de. inmiddels was het de 22ste van december 2013. nog even geduld dus.
3de keer bellen,
eind december vertelde ene Jan mij, dat het toestel binnen was gekomen, en dat door technische storingen pas vanaf 2januari 2014 weer geld zouden worden overgemaakt naar de mensen.
dan zou ik ook mijn geld krijgen.....ofja vanaf die tijd. wel erg vreemd, want mijn geld was toch al overgemaakt, maar goed, ik zal wel weer moeten wachten.
tevens zou Jan mij een mail verslag sturen van de gemaakte afspraken, maar tot op heden, 7januari 2014 niets ontvangen van geld of het mailverlsag in mijn inbox.
waarschijnlijk zal ik toch aa.gifte moeten doen of een letselschade-expert maar laten uitzoeken, want de normale, nette zeeeeeer-lang wachtende burger trekt altijd aan het kortste eind.
jammer genoeg laat vodafone mij ook als trouwe klant in de kou staan en heb nog steeds de 80euro niet ontvangen.
groeten