Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes

Vodafone inruil deals - Zoek een deal voor je oude mobiel!

Stel even je hebt een toestel en wil dit graag inruilen tegen cash
Vanaf nu is dat mogelijk bij ons, we hebben namelijk de inruildeals.




Wat doe jij? Lever jij je oude toestel in? Of hou je het liever als reserve?

En als je het inlevert, waar gaat het geld dan naartoe? Naar het goede doel of ga je er zelf wat leuks mee doen?
51 Reacties 51
bobbycat

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
.opgelost na veel bellen en mailen stond uiteindelijk op 15 oktober het geld op onze rekening.

Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hey bobbycat,

Ik kan me voorstellen dat dit heel vervelend voor je is. Ik wil graag kijken wat ik voor je kan doen, maar dat gaat helaas niet via het Forum. We kunnen hier geen privégegevens overleggen. Kun je eens contact opnemen via Facebook, Twitter of Hyves? Dan kunnen we een en ander uitzoeken.
lillian13672

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb op 26-6-2013 mijn mobiel bij een Vodafone winkel ingeleverd .na vele ontbeantwoorden brieven en telefoontjes nog steeds geen geld ! Ik ben naar de politie geweest om aa.gifte te doen dat kan aleen als ik meer lotgenoten hebt want dan staan we sterker ! Iedereen die dit heeft meegemaakt en nog geen feld heeft gekregen mail mij ! Romydonyell@live.nl samen staan we sterk !
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Romy, mensen vragen om je te mailen staat je uiteraard vrij. Echter verloopt de afhandeling via onze inruildeals over het algemeen prima en een aa.gifte lijkt me wat overdreven. Een vergissing is echter mogelijk en als die gemaakt is, moet die gecorrigeerd worden. Zou je me een PB willen sturen met daarin je gegevens en de incidentnummers van de e-mails die je gestuurd hebt? Ik kijk dan met je na wat er mis gegaan is.
djsky

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Inruildeals van vodafone doet niet wat er beloofd wordt. Er staat gearandeerd binnen 2 weken krijg je het bedrag op je rekening. Nou in mijn geval dus niet. 26 oktober bvestiging gekregen dat mobiel is ontvangen. Maa wat bleek ik had 2 mobiels opgestuurd en die andere was opeens foetsie. Nu vandaag weer gebeld, ligt nog steeds bij technische dienst (verleden week ook al).. Andere mobiel bevestiging gekregen met bedrag, maar nog steeds helemaal niks, Bellen mailen,, nou mailen krijg je soms helemaal geen antwoord op.
Mijn mening hele slechte service van vodafone. Ben benieuwd of ik deze week antwoord krijg.
Ik ben in ieder geval NIET tevreden.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi djsky,

Je vraag is helaas te individueel voor het Forum, ik kan je hier niet helpen omdat we geen gegevens kunnen uitwisselen. Heb je al contact gezocht via 1201 of Hyves, Twitter of Facebook?
Experiment626

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemorgen,

Ben er ook ingestonken lijkt het, naar aanleiding van info op Vodafone mijn oude mobiel opgestuurd, maar nu na twee maanden nog steeds geen ontvangstbevestiging of geld. Al diverse keren e-mail gestuurd en gebeld, maar steeds hetzelfde antwoord. We zoeken het uit en komen erop terug.

Antwoord van Vodafone klantenservice is dat ze niets voor me kunnen doen omdat het externe partij betreft. Maar volgens mij heet het niet voor niets Vodafone inruildeal. Ik heb twee contracten bij Vodafone, maar valt me echt tegen dat het erop lijkt dat ze me niet willen helpen. Zelfs een klacht aan Vodafone wordt afgeschoven naar de externe partij.

Voel me ongelofelijk aan het lijntje gehouden en bezin me op vervolgstappen.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Experiment626, welkom op het forum. Ik snap dat je hier boos van wordt. Het feit dat er zaken worden gedaan met een externe partij maakt dat communicatie en oplossing iets langzamer met je duurt maar ik ben met je eens dat je je klacht ook bij. Ik stuur je even een PM.
Experiment626

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Bas,

Bedankt om dit voor me uit te zoeken, het blijft angstvallig stil bij MPX.

Hopelijk kun jij me snel van zinnige informatie voorzien in plaats van loze beloften.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoihoi,

We hebben dit intern naar de juiste personen gestuurd en zij zitten er nu voor jullie achteraan om dit op te lossen.

We hopen snel wat meer nieuws te hebben.
Experiment626

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vandaag wederom van de Vodafone klantenservice te horen gekregen dat ze absoluut niets voor me kunnen betekenen aangezien het een externe partij betreft.

Gaat lekker zo, enige hoop is nu de belofte op dit forum dat ik geholpen ga worden.

Update: net gebeld door MPX dat het geld binnen 10 dagen op de rekening staat. We wachten maar af.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Laat je ons weten wanneer je het geld hebt? Hopelijk heeft de escalatie effect gehad 🙂
BBram

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
We hebben ongeveer, 4 weken geleden 1 iPhone
Opgestuurd naar het antwoordnummer wat op jullie website vermeld staat. We hebben inmiddels een tweede iPhone opgestuurd ookal weer 3 weken geleden. We hebben nog steeds geen geld ontvangen, de klantenservice weet niet hoe ze ons kunnen helpen , kortom we worden van het kastje naar de muur gestuurd helaas iets wat meer regel dan uitzondering in het geval van Nederlandse klantenservices. De berichten hier verontrusten mij eigenlijk nogal... Dit ruikt naar oplichting!
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi Bram, laat ik je allereerst gerust stellen: wij hebben nav de eerdere vragen in dit topic begrepen dat er met een bepaalde zending binnengekomen toestellen een probleem was. Wat er systeemtechnisch precies mis gegaan is weet ik persoonlijk niet, maar het effect was dat sommige mensen hun geld nog niet gekregen hadden. Vandaar dat je hier en mogelijk elders online een paar klachten zult vinden. Als het goed is krijgen de mensen die hier zich gemeld hebben vandaag of morgen hun geld gestort.

Sowieso ontvangt zo goed als iedereen netjes op tijd zijn geld. Van oplichting is geen sprake.

Mocht jouw toestel één van de toestellen zijn die "verdwaald" is geraakt, dan helpen we je graag. Stuur aub via een privébericht de gegevens van de toestellen die je hebt ingeleverd (de transactiecodes, je adres, etc). Dan zorgen wij dat de partner die voor ons de inruildeals verwerkt kijkt of er met die transacties iets mis gegaan is, en dan zal zij die vergissing corrigeren.
Experiment626

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik laat het jullie weten als ik het geld heb, maar ook zeker als ik het niet heb. De 10 dagen zijn al bijna voorbij en ik heb er nog steeds geen goed gevoel bij.

Hoop uiteraard dat ik het mis heb.
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Dat is geen probleem hoor, als dit niet het geval is dan gaan we voor je kijken wat er aan de hand is.
Vooralsnog wachten we het nog even af dan.
Fijn weekend nog!
Experiment626

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het geld is vanochtend gestort, dus de laatste belofte is nagekomen.

Bedankt voor de escalatie.
sandercamp

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ook hier problemen met Vodafone Inruildeals. Half oktober heb ik mijn oude telefoon opgestuurd naar Vodafone Inruildeals in de veronderstelling dat deze dienst te vertrouwen is. Na ongeveer een maand had ik nog steeds niets vernomen over mijn telefoon. Ik heb sindsdien meerdere malen tevergeefs gebeld en en gemaild. Iedere keer krijg ik hetzelfde antwoord: we zullen ernaar kijken en binnen enkele dagen contact met u opnemen. Keer op keer blijkt dit een glasharde leugen.

Contact opnemen met Vodafone Inruildeals is zinloos, ik kom geen steek verder. Dit zal in ieder geval de laatste keer zijn dat ik van deze dienst gebruik maak, maar ik wil wel het geld krijgen wat mij toekomt of anders mijn oude telefoon terugkrijgen. Ik hoop dat ik via deze weg meer succes heb.

Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Kun je per privébericht je de volgende gegevens sturen naar het ForumCrew account en in dit topic aangeven indien je dit hebt gedaan? We hebben je naam, adresgegevens, evt 06 en klantnummer nodig en als je andere belangrijke info hebt die van belang kan zijn dan mag je die ook meesturen zoals bijvoorbeeld track en trace nummer en dergelijke.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic