Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes

Vodafone inruil deals - Zoek een deal voor je oude mobiel!

Stel even je hebt een toestel en wil dit graag inruilen tegen cash
Vanaf nu is dat mogelijk bij ons, we hebben namelijk de inruildeals.




Wat doe jij? Lever jij je oude toestel in? Of hou je het liever als reserve?

En als je het inlevert, waar gaat het geld dan naartoe? Naar het goede doel of ga je er zelf wat leuks mee doen?
51 Reacties 51
sandercamp

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb een privébericht met de relevante informatie gestuurd.
BBram

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ongeveer week geleden hier een bericht geplaatst , werd erg snel op gereageerd. Moest een privé bericht sturen met meer gegevens ( naar Bas) vervolgens blijft het jammer genoeg weer stil.... Moet het dan echt zover komen dat ik gerechtelijke stappen onderneem?, want voel me toch echt bestolen..
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Stuur ze anders ook even naar het ForumCrew account. Bas heeft namelijk verlof op dit moment. Waarschijnlijk heeft hij dat berichtje niet meer gekregen voor zijn welverdiende vakantie begon. Het forumcrew account kijken we allemaal in dus dan komt dat in orde 🙂
Tommy

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi!

Op 21 oktober heb ik mijn zo goed als nieuwe Samsung Galaxy S II naar jullie opgestuurd in verband met de Inruildeals. Na een tijd wachten eens gemaild met de vraag of deze goed was aangekomen. Hierop kreeg ik geen antwoord. Daarna via de chat een medewerker gesproken die mij niet verder kon helpen en mij verzocht nogmaals te mailen. Hierop kreeg ik een reactie dat ik niet geholpen kon worden omdat ik iemand moest hebben van de Inruildeals (dat is Vodafone... Toch...?) Daarna nog een keer uitgelegd in een vervolgmail, waar wederom geen antwoord op kwam. Na nog weer een week wachten maar eens telefonisch geprobeerd en ene Arno wist mij gerust te stellen dat de code in het systeem stond, het toestel was ontvangen en dat het door een storing bij het bedrijf waar de orders binnenkomen het allemaal wat langer duurde. Maar ik zou aan het einde van die dag een mailtje krijgen waar ik het uiteindelijke bedrag kon accepteren! Helemaal goed! Dacht ik...
Dit gesprek was namelijk op 22 november, een maand nadat ik mijn mobiel had opgestuurd en ik wacht nog steeds op dat mailtje, alwéér ruim een week later.

Krijg ik dit ooit nog opgelost? Ik zou nog 102 euro kunnen krijgen volgens de website.
Ik verneem héél graag wat er aan de hand is en waar mijn mobiel nu is?

Bij voorbaat dank ne vriendelijke groeten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @Tommy,

Ik heb je Topic samengevoegd met het bestaande Topic over inruil deals. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Ik wil je vragen om @ForumCrew een privébericht te sturen met daarin:


  • Je naam.
  • 06-nummer.
  • Bankrekeningnummer.
  • Het bedrag dat je zou krijgen.
  • Datum van de aanvraag.
We kunnen je klacht dan intern doorzetten zodat het alsnog snel wordt afgehandeld.
Tommy

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey, dank je wel Marc-

Ik heb de ForumCrew zojuist een bericht gestuurd met alle benodigde informatie.
Hopelijk kan het zo snel opgelost worden.

Met vriendelijke groet,
Tommy
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Tommy,

Bedankt voor je gegevens. Ik heb je gegevens doorgezet zodat het verder kan worden onderzocht/afgehandeld.
frenkk

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste,

Op 5 november heb ik mijn iphone 4s verzonden naar jullie "service" inruildeals. Nu 4 weken verder heb ik nog steeds niets vernomen. Heb jullie inmiddels meerdere malen benaderd via de telefoon en telkens werd beloofd dat jullie spoedig contact zouden opnemen. Via jullie klachtenformulier kreeg ik zelfs een standaard bericht terug, niets inhoudelijk. Ook middels twitter word ik niet geholpen, aangezien de webcare niet bij de gegevens kan. Hoe opmerkelijk is dat? Ik wil graag weten waar ik aan toe ben en of ik anderzijds mijn telefoon retour kan krijgen, want ik voel mij bestolen door jullie,

met vriendelijke groet,

Frank Kruit
ronvandegraaf

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik ben inmiddels bijna 4 week verder zonder maar iets concreets gehoord te hebben. Op 11 november heb ik mijn iPhone 4s opgestuurd naar 'Inruildeals'. Sindsdien geen e-mail gehad of alles goed was aangekomen, de waarde e.d. zoals beloofd op de website. Vorige week begonnen met contact op te zoeken via de mail en telefoon. Ze zeggen aan de telefoon dat het pakketje binnen is gekomen en dat ze het gaan uitzoeken en mijn terug zullen mailen of bellen, maar tot op heden niks...

Na het lezen van berichten op twitter en op het forum hier begin ik aardig ongerust te worden!

Privébericht verstuurd.
Maartje
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@frenkk Zou je ons ook willen voorzien van een privé bericht? Waar het privé bericht naartoe kan en welke informatie we nodig hebben vind je terug in het bericht van Marc. Stuur ook nog even het IMEI nummer mee. Dan hebben we alle gegevens compleet.
ronvandegraaf

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vanochtend gereageerd op je vraag, Maartje. Lukt het om er morgen na te kijken? Alvast bedankt!
Maartje
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@ronvandegraaf

Ik heb het doorgezet! 😄
frenkk

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste,

Heb mijn prive gegevens doorgezet. Wil spoedig antwoord. Anders ben ik genoodzaakt andere stappen te nemen.

Mvg
ronvandegraaf

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik wacht nog eind van de week af en dan ga ik ook serieuze stappen ondernemen... :@

Tommy

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En we zijn inmiddels weer een weekje verder...
pencilink

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik ben de dupe geworden van de onkunde van dit bedrijf. Morgenochtend bel ik nog 1 laatste keer om de baas te spreken omdat hij vandaag blijkbaar niet aanwezig was, en daarna word het een aanmaning. En in het ergste geval loopt dit uit tot een rechtzaak. Ik laat het hier niet bij zitten om mij uit mijn geld te laten scammen.
Maartje
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@ronvandegraaf Ik heb het afgelopen vrijdag voor je geëscaleerd dus wacht het toch nog even af. Er wordt aan gewerkt!

@pencilink Heb je ons al een privé berichtje gestuurd? Dan kunnen we dit ook escaleren.
Irene25

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik voel me echt genaaid door deze "service". Op 14 november heb ik mijn telefoon opgestuurd, ik zou er 102 euro voor krijgen. Ik heb geen bevestiging of geld ontvangen en wanneer ik bel krijg ik hetzelfde antwoord als jullie allemaal. We gaan het uitzoeken. Ze bellen niet terug, op een mail krijg je geen antwoord. .... En ga zo maar door. Ik wil mijn geld. ...NU. Ik ga er maandag mee maar een incassobureau. Dit is gewoon SCHANDALIG.
Irene25

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik krijg nooit iemand anders te spreken dan Arno..... Wat een stelletje amateurs
Tommy

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gaan we het nog meemaken dat we geholpen worden of moet de boel eerst ècht escaleren?
Mailen, chatten, bellen en forum halen geen moer uit. Weer een week voorbij zonder een enkele reactie, dus het wordt inderdaad tijd voor andere stappen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic