Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,192Oplossingen
  • 1,618Discussies
  • 76KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Geen bereik meer Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Tijdens mijn vakantie heb ik mijn mobiel de hele tijd goed kunnen gebruiken, maar sinds ik gistermiddag weer in Nederland ben heb ik ineens geen bereik meer ... Ik kan alleen noodoproepen doen. ...

Gratis prepaid simkaart besteld, maar geen bevestiging. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,ik heb gisteren een gratis simkaart besteld via de Vodafone Free Sim actie.Hier stond vermeld dat ik een bevestigings mail zou krijgen, maar deze heb ik niet ontvangen (ook niet bij ongewenste e...

Leoniee33 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung SIII valt plotseling uit Alleen-lezen Onopgelost

heb een galaxy 3. is aan en opeen valt het uit en krijg em niet meer aan. Wat nu???????

Fa door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

100 mb Alleen-lezen Onopgelost

HalloIk heb opgewadeert dus nu kijk in in mn vodafone app staat er dat u 100 mb tegoed heeft is dat zo?Groetjes

Ruben_B door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen bonus gehad na opwaarderen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Gisteren eindelijk na een hoop ellende met nummerportering de overstap gemaakt naar Vodafone. Gelijk maar 10 euro beltegoed opgewaardeerd, dus dan krijg je ook 5 euro bonus. Tot nu toe nog niets...

robhekker door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

van abonnement naar pre-paid Alleen-lezen Onopgelost

Mijn abonnenement bij Vodafone is afgelopen en ik heb een pre-paidkaart van Vodafone gekocht. Ik heb nummerbehoud aangevraagd. Ik krijg alleen geen bericht wanneer het nummer omgezet wordt. Hoe zit da...

wyky door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

SMS-en naar het buitenland Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik had een vraagje, mijn vriendin is op het moment in Engeland, nu was mijn vraag, vallen SMS'jes die ik stuur binnen mijn bundel? Mijn vriendin heeft een Nederlands 06-nummer. Alvast bedankt, ...

Jorifgp door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

kan abbonement verlenging niet kunnen belleb met nieuwe telefoon Alleen-lezen Onopgelost

Hoi allemaal ! Ik heb sinds 3 dagen me telefoon abbonement verlengd met een nieuwe telefoon.. LG optimus G nu heb ik nog mijn oude telefoon .. maar wanneer kan ik nu met me nieuwe telefoon bellen ?

lillian door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

60 dagen internet in het buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb iets gehoord over 60 dagen mobiel internet in het buitenland (de voordeellanden), uit je bundel. Hoe zit dit? Zit dit gewoon standaard bij je internet bundel of moet je hiervoor extra be...

Dekking internet Den haag 2517 Alleen-lezen Onopgelost

Al een paar dagen geen mobiel internet en slechte verbinding mobiel bellen in Den Haag, postcode 2517.Een aantal weken geleden ook al dagen geen mobiel bereik en slechte telefoon verbinding.

Dannysan door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

bel en sms Alleen-lezen Onopgelost

Nu heb ik een bel en sms abonnement.Heb helemaal geen behoefte aan web.Waar zijn de abonnementen waarbij je alleen bel+sms kunt krijgen, inclusief telefoon ????Wil niet meer dan 20 tot 25 euro per maa...

Mari door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Eindhoven, 5633, geen mobiel internet Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen, Sinds maandag 29 juli is er geen mobiel internet op postcode 5633 AA, industrieterrein Esp te Eindhoven.Je ziet wel 3G netwerk, maar er gebeurd niets. Meerdere collega's zijn klant bij Vo...

internet in Duitsland Alleen-lezen Opgelost

Vorige week vakantie gehad op Landal Sonnenberg in Leiwen. 100 mtr van een gsm mast die blijkbaar niet van vodafone.de is. Dit was overigens het enige netwerk waarop ik in kon loggen. De hele week dus...

Wim_Vos door Meedenker
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kosten 60 halen = 3 betalen BloX Alleen-lezen Onopgelost

wat kost 60 halen = 3 betalen?Wat is het tarief per minuut?

enigma1964 door Gedreven Meedenker
  • 17 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Geen mobiel netwerk buiten mijn WiFi zone Alleen-lezen Onopgelost

Goedeavond, Ik heb een probleem met mijn toestel waar ik geen raad meer mee weet.Ik heb een HTC One V en heb al zeker 4 maanden dat ik het toestel hebbuiten mijn WiFi zones geen mobiel internet gebrui...

geen netwerk - 6566 Alleen-lezen Onopgelost

Postcode 6566 al 2 dgn onbereikbaar leuk joh

pookni door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen telefoonverkeermogelijk postcode 3621XP Alleen-lezen Onopgelost

Sinds zaterdag 27/7/ thuis steeds de melding beperkt telefoonverkeer, alleen nooddiensten mogelijk. Op andere plaatsen werkt telefoon wel. Ook andere mensen kunnen bij mij thuis vandaan niet mobiel be...

anbo door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Geen netwerk in Italië Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben op dit moment in Italië op vakantie en het de alle-in-een op vakantie blox aan staan. Ik heb op dit moment geen netwerk verbinding. Ik heb een samsung Note II. Wat kan ik doen?

Solaradam door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

web+sms blox Alleen-lezen Onopgelost

Heej,Mijn blox is meestal voortijdig al op. Maar je kunt niet een blox eerder aanzetten dan die 30 dagen. Vorige maand heb ik gebeld naar de klantenservice en die hebben handmatig de blox opnieuw aang...

nummerbehoud Alleen-lezen Onopgelost

goedemiddag, ik heb een nieuw LG-prepaid toestel gekocht, met Vodafone als provider. ik wil wel graag mijn vorige nummer behouden(vorige nummer was KPN). ik ben dus bezig met het nummerbehoud-formulie...

timo-b door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen